Η ΜΑΡΙΛΙΖΑ; Από 23 χρονών ψάχνει διαρκώς καρέκλα...

0



Ξεκινάς 23 χρόνων μόλις έχεις βγάλει την Νομική ...... ως επιστημονικός συνεργάτης στην Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο!!!! Από τότε μέχρι και και το 2012 εναλλάσσεσαι από την μία κομματική θέση στην άλλη ...και όλες ανώτατες ....γενικός γραμματέας ....ευρωβουλευτής ....βουλευτής ...αλλά και η πρώτη γυναίκα Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ.!!!!!!
Σου τα πρόσφεραν εύκολα ......σίγουρα δεν φταις εσύ που δεν έμαθες να κάνεις τίποτε άλλο από το να ψάχνεις καρέκλα ...

Κατερίνα Γκέκη Φαρμάκη
Κατηγορία:

Κατερίνα Φαρμάκη: "Εκεί οδηγούν οι θηλιές που έβαζαν στα γραφεία μας" (video)

0



Πριν από μία εβδομάδα η Κατερίνα Φαρμάκη είχε κάνει Ποστ στο facebook σχετικά με τις ακραίες επιθέσεις που δέχονται οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Πιο επίκαιρο από ποτέ μετά τα γεγονότα στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας πήγαμε στην κυρία Φαρμάκη για να σχολιάσουμε την επίθεση και μας είπε ότι εδώ οδήγησαν οι προπηλακισμοί βουλευτών του ΠΑΣΟΚ οι αφίσες επικυρηγμένων και οι θηλιές που έβρισκαν στα γραφεία τους.


Κατηγορία: ,

Κατερίνα Φαρμάκη: "Οι μάσκες έπεσαν"

0


Η νέα επίθεση που δέχομαι από συγκεκριμένο τοπικό δημοσιογράφο, ως συνέχεια των συνεχών και ανήθικων επιθέσεων που δέχθηκα και την περίοδο που ήμουν βουλευτής, ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ στην πιο κρίσιμη στιγμή της πολιτικής μου πορείας.
Αποδεικνύει ότι ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑ με το σύστημα, τα μικροσυμφέροντα και τους πολιτικαντισμούς στην Κορινθία, που έχουν τρομάξει και αηδιάσει τους πάντες. Αυτά τα συμφέροντα που ΜΕ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ σκληρά και με χτυπήματα κάτω από τη μέση μέσω των τοπικών τους φερέφωνων όταν ήμουν βουλευτής και προσπαθούσα να κάνω πραγματικό και ουσιαστικό ΕΡΓΟ και όχι λόγια και φανφάρες, στον τόπο όπου γεννήθηκα, που ζω και εργάζομαι.
Γι’ αυτό πολεμήθηκα και λοιδορήθηκα. Γι’ αυτό και η οικογένεια μου μπήκε στο στόχαστρο αυτών που ήθελαν να «τα πάρουν», «να τα αρπάξουν» και να επωφεληθούν από το «συστηματάκι», που κορόιδευε τους Κορίνθιους υποσχόμενο «φύκια για μεταξωτές κορδέλες».
Δεν υποχώρησα και δεν εντάχθηκα στα «κόλπα». Είμαι ο ίδιος έντιμος άνθρωπος, που σήκωνε το τηλέφωνο σε όλους, που έλυνε τα προβλήματα, που δεν ενδιαφέρθηκε για την προσωπική του προβολή, που προσπάθησε. Γι’ αυτό τολμώ σε δύσκολες εποχές για το ΠΑΣΟΚ να είμαι εδώ, παρούσα και να ζητάω την ψήφο σας. ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ.
Κατηγορία: , , , ,

Κατερίνα Φαρμάκη: «Κρατάμε ψηλά την ευθύνη και την προοπτική»

0


Οι εκλογές αυτές αποτελούν και την ώρα της μεγάλης ιστορικής ευθύνης του κάθε Έλληνα και της κάθε Ελληνίδας που θα καθορίσει την μοίρα του τόπου μας για τις επόμενες δεκαετίες.
Οι συνθήκες δεν είναι φυσιολογικές ούτε και εύκολες.
Το ζήτημα είναι η συλλογική μας μοίρα, δηλαδή προς τα που θα πάει ο τόπος τις επόμενες 10ετίες και γι’ αυτό η μάχη που δίνουμε έχει ιστορικά χαρακτηριστικά.
Το διακύβευμα των εκλογών είναι συνολικά η εθνική στρατηγική και η εθνική προοπτική, η προστασία των θυσιών και των επιτευγμάτων των Ελλήνων πολιτών, η ολοκλήρωση της εξόδου από το μνημόνιο και την κρίση,το άνοιγμα της νέας σελίδας προς το μέλλον κι όχι η εμμονή με το παρελθόν και τις παθογένειές του.
Το πραγματικό δίλημμα είναι εάν θα κάνουμε το ένα βήμα που απομένει μπροστά προκειμένου να ολοκληρώσουμε τη διαπραγμάτευση, να αλλάξουμε σελίδα, να μπούμε στο δρόμο της ομαλότητας σε σχέση με την Ευρώπη, τον κόσμο, τις αγορές, την προοπτική. Ή θα κάνουμε πολλά βήματα προς τα πίσω. Και κάθε βήμα προς τα πίσω στοιχίζει στον ελληνικό λαό, στοιχίζει σε κάθε οικογένεια, σε κάθε επιχείρηση, σε κάθε εργαζόμενο, σε κάθε άνεργο, σε κάθε επιχειρηματία. Στοιχίζει στη νέα γενιά.
Σε αυτή λοιπόν την δύσκολη συγκυρία για την χώρα ,έχουμε χρέος όλοι να ενισχύσουμε τις πολιτικές δυνάμεις που υπηρετούν σταθερά τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας , την συνέπεια και την σταθερότητα .
Η παράταξη στην οποία συμμετέχω δεν έπαιξε με την τύχη της χώρας .Αναλάβαμε μεγάλη ευθύνη και ακόμα μεγαλύτερο κόστος, διαμορφώσαμε την εθνική στρατηγική,την οποία και αναγνώρισαν και άλλες πολιτικές δυνάμεις. Οι αγώνες και οι προσπάθειές μας έπιασαν τόπο, τώρα που βγαίνουμε από την ύφεση και σχεδιάζουμε το νέο παραγωγικό μοντέλο της χώρας. Δεν έχουμε περιθώριο για πειραματισμούς .Πρέπει να μείνουμε μακριά από την στρατηγική της δημαγωγίας. του λαϊκισμού και των ψευδαισθήσεων. Οφείλουμε να ψηφίσουμε υπεύθυνα για το μέλλον όλων μας, οφείλουμε να κρατήσουμε ψηλά την ευθύνη. Να κρατήσουμε ψηλά την προοπτική και την ελπίδα της πατρίδας μας.
Κατηγορία: , , ,

Σταθερά με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ η Κατερίνα Φαρμάκη στην Κορινθία

0


Σ' αυτή την κρίσιμη συγκυρία για την χώρα,έχουμε χρέος όλοι μας, να ενισχύσουμε τις πολιτικές δυνάμεις που υπηρετούν την παραμονή στο ευρώ, την ασφάλεια και την σταθερότητα της πατρίδας μας.

Η παράταξη στην οποία συμμετέχω δεν έπαιξε με την τύχη της χώρας.

Ανέλαβε μεγάλη ευθύνη και ακόμα μεγαλύτερο κόστος.

Σταδιακά και άλλες πολιτικές δυνάμεις αναγνώρισαν ότι είχαμε δίκιο και ακολούθησαν την στρατηγική μας.

Δεν πρέπει να επιτρέψουμε λοιπόν σήμερα ,να ακυρωθούν οι προσπάθειες που καταβάλαμε όλοι μας ,από ανέξοδες υποσχέσεις και λαϊκισμούς .

Οφείλουμε να πούμε ΝΑΙ στην οριστική έξοδο από την κρίση ,δεν έχουμε περιθώρια για πειραματισμούς .

Πρέπει να ψηφίσουμε υπεύθυνα για το μέλλον όλων μας.

Κατηγορία:

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΗ: "ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ"

0


Την παραπάνω δήλωση έκανε η πρώην βουλευτής ΠΑΣΟΚ Κατερίνα Φαρμάκη όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους σχετικά με δημοσιεύματα της sfedona .gr 

Επακριβώς η κ Κατερίνα Φαρμάκη δήλωσε:

Όσο και αν κάποιοι επεξεργάζονται πρωτοφανή τεχνάσματα για να πάρουν δικαστικές αναβολές, έχω εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη και είμαι σίγουρη ότι οι συκοφάντες κάποια στιγμή θα λογοδοτήσουν. 

Βεβαίως και προσήλθα στο αστυνομικό τμήμα. Δεν είχα λόγο να αρνηθώ.

Το ζήτημα αφορούσε δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων που ο ίδιος ο μηνυτής είχε δημοσιοποιήσει ένα χρόνο πριν [κατά πως ήθελε φυσικά συκοφαντώντας με ] και που ακολούθησε το αντίγραφο του βιβλίου συμβάντων για να τον διαψεύσει κατηγορηματικά . 

Θα συνεργαστώ με την αστυνομία και την δικαιοσύνη ---όσο ψυχοφθόρο και αν είναι αυτό για μένα και την οικογένειά μου -- για να λάμψει η αλήθεια .

Η κοινωνική και πολιτική ζωή της Κορινθίας δεν μπορεί να χαράσσεται με συκοφαντίες και ψέματα.
Κατηγορία:

Μαθήτρια Μουσικού Σχολείου σε κυβέρνηση και Κατερίνα Φαρμάκη: "Δεν είμαστε 5 χρονών, καταλαβαίνουμε ότι μας λέτε ψέματα" (video)

0




Τι δήλωσε μαθήτρια μουσικού σχολείου για τις περικοπές στην παιδεία. Δριμύ κατηγορώ κατά της κυβέρνησης.

Σφοδρή επίθεση εναντίον των εκπροσώπων των κοινοβουλευτικών κομμάτων εξαπέλυσε νεαρή μαθήτρια μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ.



Η ίδια βρέθηκε στην Αθήνα από την περιφέρεια με αφορμή τους εορτασμούς για την 28η Οκτωβρίου.

"Σας ρωτάω ευθέως, κοιτάξτε με στα μάτια και πείτε μου τι θα κάνετε για εμάς. Μας κόβουν τα πούλμαν, μας κόβουν το φαγητό, είμαι δευτέρα λυκείου και έχω κάνει μόνο μια χρονιά από το όργανο επιλογής μου. Είναι κρίμα να έχω μπει σε μουσικό σχολείο και να μην μπορώ να κάνω μάθημα.

Στείλτε πούλμαν, στείλτε καθηγητές, ανανεώστε τις συμβάσεις, δώστε φαγητό σε όλα τα παιδιά σε όλη την Ελλάδα και στην περιφέρεια. Και τότε πείτε μας ότι δεν κόβετε τη φωνή μας. Δεν έχουμε τα εφόδια που θέλουμε για να έχουμε σωστή παιδεία. Είμαι 17 χρονών, δεν είμαι 5, μπορώ να καταλάβω αν μας λέτε ψέματα ή όχι. Μη μας δίνετε μασημένη τροφή", είπε χαρακτηριστικά η νεαρή Ηλέκτρα.

Η κ. Φαρμάκη από το ΠΑΣΟΚ, δήλωσε, "είναι αλήθεια. Κάνουμε μια μεγάλη προσπάθεια για να εξασφαλιστούν αυτά για τα οποία μιλάει η κοπέλα".

Στο ίδιος πάνελ βρισκόταν και ο Α. Ντινόπουλος από τη ΝΔ, ο κ. Μελάς από τους ΑΝΕΛ και ο κ. Κουράκης από τον ΣΥΡΙΖΑ.

"Μην κλείσετε αυτά τα σχολεία γιατί θα χαθούν μυαλά που θα είναι από τα κορυφαία αυτού του τόπου αύριο. Δεν έχουμε αίθουσες να κάνουμε μάθημα", δήλωσε άλλη μαθήτρια.
Κατηγορία: , ,

Το άρθρο του Γ. Ρουμελιώτη για το περιστατικό με την Κ. Φαρμάκη

0



Τόσες μέρες δεν μίλησα για το θέμα του δημοσιογράφου και της πρώην βουλευτή που έκανε αίσθηση και προκάλεσε συζητήσεις επί συζητήσεων σε πολλά «πηγαδάκια», δημοσιογραφικά και μη. Άφησα πρώτα να ξεχειλώσουν το θέμα (όπως μόνο αυτοί ξέρουν), οι έμπειροι και αδιάφθοροι δημοσιογράφοι της Κορινθίας! Τι έγινε όλες αυτές τις μέρες; Τι συνέβη, τόσο απόλυτα ενορχηστρωμένα; Κατ΄ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν θέλω να υπερασπιστώ την κα Κ. Φαρμάκη, ούτε καμία κυρία Φαρμάκη. Θέλω να υπερασπιστώ, πρώτον το δικαίωμα κάθε ανθρώπου, όταν θεωρεί ότι θίγεται να το δείχνει και να μην «το κρύβει». Θέλω να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψη της δημοσιογραφίας, (ή τουλάχιστον όση έχει απομείνει ακόμα). Να υπερασπιστώ στον απόλυτο βαθμό την ελευθερία του λόγου και της ελεύθερης έκφρασης, όταν αυτή βέβαια δεν θίγει πρόσωπα και υπολήψεις και μάλιστα με εμπάθεια, σκοπό και στόχο! (ξέρω τι λέω)…

Σχετικά με το περιστατικό έχω να πω, ότι το μέγα λάθος που έκανε η πρ. βουλευτής, ήταν να καταθέσει μήνυση αυτές τις 5 τελευταίες μέρες πριν τις εκλογές για τα όργανα του κόμματος και ανήμερα του ερχομού του νέου γ.γ. του κόμματος στην Κόρινθο την περασμένη Τετάρτη. Ο θυμός, η πικρία, η οργή ίσως, υπερτέρησαν της λογικής σε αυτή την περίπτωση. Όλα τα άλλα θεωρώ ότι έγιναν, όπως θα γίνονταν σε μια τέτοια περίπτωση για κάθε πολίτη αυτού του τόπου όπως οι νόμοι ορίζουν…

Γιατί όμως όλα αυτά; Για ένα καθαρά πολιτικό άρθρο όπως λέγεται; Όχι βέβαια. Η υπόθεση έχει να κάνει, φαντάζομαι, με την απόφαση της πρ. βουλευτή, να προσφεύγει στη δικαιοσύνη από δω και πέρα για καθετί που θεωρεί η ίδια ότι την θίγει σαν προσωπικότητα, σαν άνθρωπο, σαν επαγγελματία σε αυτή την πόλη. Μετά από πολύ καιρό κατά τον οποίο δέχτηκε «ανελέητο πόλεμο» από συγκεκριμένα μέσα και συγκεκριμένα πρόσωπα. Αυτό είναι γνωστό εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια. Θα πει κανείς, λογικό είναι. Ψήφισε το Μνημόνιο, το οποίο έθιξε σε μεγάλο βαθμό τους πολίτες, αφαίρεσε χρήματα από μισθούς και συντάξεις, έκανε τη ζωή τους πολύ δύσκολη και αφόρητη. Γι΄ αυτό το λόγο, θα μπορούσε ο καθένας να ασκήσει σκληρή κριτική, να κάνει διάλογο με την ίδια, να ρωτήσει και να απαιτήσει απαντήσεις σε σοβαρά και σκληρά ερωτήματα, αφού αφορά την ίδια μας τη ζωή…

Βέβαια, αναρτήσεις του στυλ «Έμεινε μόνο δύο χρόνια βουλευτής και θα μείνει στην ιστορία ως η βουλευτής που παρέμεινε στο Κοινοβούλιο τη μικρότερη περίοδο», δεν εμπεριέχουν καμία πολιτική χροιά και θα τις χαρακτήριζα τουλάχιστον ανόητες και ηλίθιες. Όταν συνέβησαν όσα συνέβησαν με το ΠΑ.ΣΟ.Κ. , ήταν δυνατόν να εκλεγεί κάποιος βουλευτής στην Κορινθία με τέτοια ποσοστά; Εξελέγη μήπως κάποιος άλλος και δεν το ξέρουμε; Αυτό λοιπόν δεν το χαρακτηρίζει κανείς πολιτικό άρθρο, αλλά δημοσιογραφικό οχετό πεζοδρομίου!

Εμπάθεια; Ίσως. Ξεπληρώνουν μια τέτοια εμπάθεια ετών, επειδή σήμερα έτυχε να έχουν την ευκαιρία να διαθέτουν δικό τους μέσο και να γράφουν ό,τι θέλουν; Ίσως. Κι αυτό κύριοι και κυρίες, είναι δημοσιογραφία; Αφορά έστω έναν πολίτη αυτού του τόπου, τέτοιου είδους δημοσιεύματα; Πληροφορούν την κοινωνία και το κοινωνικό σύνολο για θέματα που τους αφορούν και έχουν να κάνουν με τη μεταφορά ειδήσεων; Σε καμία περίπτωση. Έτσι δεν είναι λαμόγια; (χρησιμοποιώ τη λέξη που χρησιμοποιεί πλέον –δυστυχώς- η πλειοψηφία των πολιτών).

Θυμός λόγω Μνημονίου; Ίσως. Να ρωτήσω κάτι όμως βρε παλικαράδες της πένας: Μόνο η κα Φαρμάκη ψήφισε το Μνημόνιο από την Κορινθία εκείνη την περίοδο; Ε, λαμόγια; Οι υπόλοιποι δεν το ψήφισαν; Γιατί η επίθεση αφορά μεμονωμένα και προσωπικά τη Φαρμάκη; Ωπ! Δύσκολο ερώτημα για κάποιους… Θα απαντήσω εγώ, γιατί αυτοί έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους. Πρώτον, γιατί η Φαρμάκη ήταν το εύκολο θύμα, αφού, (μέχρι πρότινος), δεν αντιδρούσε, δεν απαντούσε και τα κατάπινε. Δεύτερον, γιατί προεκλογικά ΕΠΡΕΠΕ να χτυπηθεί η Φαρμάκη για ευνόητους λόγους που όσοι κατοικούν την Ιερουσαλήμ, δυστυχώς για κάποιους, τους ξέρουν πολύ καλά… Ε, λαμόγια; 

Και τρίτον: Η απόφαση και η πρόθεση κάποιων «κέντρων» είναι αυτή. Να χτυπηθεί ανελέητα η Φαρμάκη, μιας κι έχουν την ευχέρεια σαν πρώην βουλευτής που ήταν, μέσω αυτής να χτυπηθεί και ο σύζυγός της που είναι Αντιδήμαρχος Κορινθίων και μέσω αυτού ο Δήμαρχος και η οδός Κολιάτσου! Βλέπετε, τα χατίρια δεν έγιναν… Παρά τις πιέσεις και το «ανελέητο ξυλοκόπημα». Δεν βάζει και κανείς το χέρι στην τσέπη βρε γαμώτο, λόγω κρίσης! Έτσι δεν είναι λαμόγια;

Τα «συνεταιριλίκι» πάει μια χαρά. Η δουλειά προχωράει δυναμικά! Και ο κόσμος από κάτω διαβάζει και δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει. Πόσο χαμηλά έχουμε πέσει δημοσιογραφικά σε αυτό το νομό! Πόσες φορές θα ακούσουμε ακόμα τη φράση «Αυτός είναι δημοσιογράφος του 50ρικου;». (Ωχ, να με συγχωρέσουν κάποιοι συνάδελφοι που έχουν ανέβει κλίμακα τα τελευταία χρόνια και είναι του 100ρικου και πάνω). Πόσες φορές θα ακούσουμε για λαμόγια δημοσιογράφους, αργυρώνητους, που κυλιούνται στα σκατά για ένα καλό μηνιάτικο. Μάλλον πρέπει να το σκεφτώ πολύ σοβαρά, αν θα πρέπει να παραμείνω σε αυτό το χώρο. Γιατί καθημερινά πια, με όσα βλέπω, ακούω και διαβάζω, μου έρχεται εμετός! ΕΜΕΤΟΣ!!!!

Κατηγορία:

Βόμβα Φαρμάκη: "Οι δημοσιογράφοι που ανέδειξαν το συμβάν ζητούσαν να αναλάβουν το γραφείο τύπου επί πληρωμή" !!! (video)

0



Μια απάντηση που θα συζητηθεί έδωσε για το συμβάν η πρώην βουλευτής Κορινθίας Κατερίνα Φαρμάκη λέγοντας πως η σύλληψη του γνωστού δημοσιογράφου δεν έγινε στο χώρο του εργατικού κέντρου και πως οι δημοσιογράφοι που ανέδειξαν το συμβάν μετέφεραν ψευδή εικόνα γιατί όταν ήταν βουλευτής ζητούσαν να αναλάβουν το γραφείο τύπου επί πληρωμή.

Πηγή: ekorinthos.gr

σχόλιο parakato: Δεν πέσαμε από τα σύννεφα με τη δήλωσή της, τα φωνάζουμε εμμέσως πλην σαφώς χρόνια τώρα, μια μικρή βόλτα στο Κορινθιακό διαδίκτυο αρκεί για να καταλάβει κάποιος σε ποιους αναφέρεται...!!! Δεν ελαφρύνει τη θέση της όμως για το γεγονός της σύλληψης του δημοσιογράφου η παραπάνω δήλωσή της, πιο έντιμο θα ήταν να βγει και να τους κατονομάσει...!!!

Κατηγορία:

Ψωνίζει και θερίζει η κυρία Φαρμάκη

0




Κόρινθος, ποδηλατόδρομος οδού Γεωργίου Παπανδρέου Σάββατο 30 Μαρτίου 2013 και περί ώραν 13:20

Το Σεπτέμβριο του 2011 είχα κάνει μια ανάρτηση με τίτλο Κυρία Φαρμάκη, έχετε γράμμα στηλιτεύοντας την αγενή και προκλητική συμπεριφορά της έναντι πολιτών.Τότε η κυρία Φαρμάκη ήταν βουλευτής και με την ιδιότητά της αυτή ίσως πίστευε ότι θα έπρεπε να υποκλινόμεθα στην μεγαλειότητά της και ανοίγουμε δρόμο στο πέρασμά της.
Σήμερα η κυρία Φαρμάκη δεν είναι πλέον βουλευτής του νομού.Όμως η συμπεριφορά της δεν άλλαξε με βάση το σημερινό περιστατικό τη μαρτυρία του οποίου καταθέτω στην κρίση σας.

Γύρω στις 13:20 οδηγώντας το ποδήλατό μου κινούμαι πάνω στον ποδηλατόδρομο της οδού Παπανδρέου κάνοντας σλάλομ ανάμεσα σε διάφορα εμπόδια από το ύψος της οδού Κροκιδά μέχρι και την οδό Κολοκοτρώνη. (Αυτοκίνητα, εμπορεύματα μικροπωλητών, μηχανάκια,πεζοί).Σκέφτομαι πως οι ποδηλατόδρομοι τελικά είναι εντελώς απαξιωμένοι.Μετά την οδό Κολοκοτρώνη βλέπω πως ο ποδηλατόδρομος είναι ελεύθερος.Δεν πρόλαβα όμως να χωνέψω τη σκέψη μου.
'Ενα μαύρο αυτοκίνητο πετάγεται μπροστά μου ξαφνικά και φράζει το δρόμο.Φρενάρω για να μην πέσω επάνω στο όχημα.Τη στιγμή που προσπαθώ να προσπεράσω το νέο εμπόδιο από αριστερά, βγαίνει από το όχημα η κυρία Φαρμάκη!Ούτε που με πρόσεξε, ούτε που με κοίταξε.Ήταν απασχολημένη να μοιράζει χαιρετούρες στο πεζοδόμιο.Ίσως να χαιρετούσε και τον απέναντι πλάτανο.Αγέρωχη μπαίνει στο παρακείμενο οπωροπωλείο για να ψωνίσει τα ζαρζαβατικά της.
Και ενώ είχε άπλετο χώρο να παρκάρει είτε λίγο πιο πίσω είτε εμπρός από το κατάστημα αφού το ήθελε, κάτι από την Πυργιώτικη καταγωγή της της είπε "Έλα μεγάλη, όλα δικά σου είναι κούκλα μου, πάρκαρε όπου βρεις, οι ιθαγενείς δεν ξέρουν από Κ.Ο.Κ"

Εννοείται πως αναζήτησα το πειστήριον της φωτογράφησης.Το βλέπετε καθαρά στις δύο φωτογραφίες μου.Με τουλάχιστον 2 θέσεις στάθμευσης κενές, η κυρία προτίμησε τον ποδηλατόδρομο.Αυτόν για τον οποίο τόσο επαίρεται η δημοτική μας αρχή και ο σύζυγος της αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Φαρμάκης.

Σημειωτέον ότι το γραφείο της κυρίας αυτής βρίσκεται μόλις δύο τετράγωνα πιό κάτω και θα μπορούσε να περπατήσει.
Το "φαινόμενο Κατερίνα" την αποκαλούσε κάποτε ο κ..Λάμπρου στην εφημερίδα του.
Πράγματι, φαινόμενο ξιπασιάς και πρόκλησης.
Οι Κορίνθιοι πολίτες την έστειλαν στο ελληνικό κοινοβούλιο για να νομοθετήσει και να ορίσει το μέλλον της χώρας.Για να βοηθήσει στη διαμόρφωση μιας δημοκρατικής κοινωνίας. "Πρώτα ο πολίτης" ήταν το σύνθημα του ΠΑΣΟΚ.
Τα διάφορα καθημερινά γεγονότα αποδεικνύουν πως η κ.Φαρμάκη είναι ανίκανη να σεβαστεί τα αυτονόητα.Να σεβαστεί τους πολίτες και τον απλό κώδικα οδικής κυκλοφορίας.
Εύχομαι και ελπίζω οι Κορίνθιοι να μην επαναλάβουν το ίδιο λάθος, στις επόμενες εκλογές, όποτε αυτές γίνουν.
Εύχομαι επίσης να μην "τριτώσει" η προκλητική της συμπεριφορά παρουσία μου. Για το δικό της καλό.
Κατηγορία:

Sex and the Korinthos city... any way...!!! (video)

0



Κατηγορία:

Χολή και ...Φαρμάκη !!!

0


Αντιστέκεσαι και κατεβαίνεις στους δρόμους, τις πλατείες, στα πεζοδρόμια για να εκφράσεις την αντίδρασή σου με σκοπό την ανατροπή.
Αυτό δεν το καταφέρνεις αποκτώντας "συμπεριφορά πεζοδρομίου".
Τα συνθήματα εμπνέουν και ξεσηκώνουν συνειδήσεις για τον λόγο αυτό αρκετές φορές στο παρελθόν η "ποίηση κατέβηκε στους δρόμους".
Την 25η Μαρτίου στην παρέλαση της Κορίνθου τα "αγανακτισμένα" συνθήματα κάθε άλλο παρά ξεσήκωσαν ή ενέπνευσαν. Αναλώθηκαν σε χολή και φαρμάκι.
Τόλμη έχουμε... αρετή ;;;
Κατηγορία: ,

Τα «άκουσε» σε εκδήλωση η Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Κορινθίας Κατερίνα Φαρμάκη (video)

0




Την οργισμένη αντίδραση των πολιτών  για την τραγική οικονομική κατάσταση της χώρας, δέχτηκε η Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Κορινθίας Κατερίνα Φαρμάκη στο Επιμελητήριο Κορινθίας....

http://korinthostv.blogspot.com
Κατηγορία: ,

Η ΑΔΙΑΒΑΣΤΗ κ. ΦΑΡΜΑΚΗ

2



«Οι έλληνες βουλευτές καλούνται
να επιλέξουν μεταξύ ενός ψέματος
και μιας καταστροφής»
Βόλφγκαν Μινχάου (κορυφαίος αρθρογράφος των Financial Times). 29/06/2011
Κα Φαρμάκη ειλικρινά διαβάσατε το Μεσοπρόθεσμο και τον Εφαρμοστικό νόμο πριν να εκφωνήσετε τον λόγο σας στη Βουλή στις 28-06-2011; Τα όσα υποστηρίζετε στον λόγο σας εγείρουν την υποψία που εκφράζει ο τίτλος του παρόντος άρθρου-ανοιχτής επιστολής, εκτός εάν… Επειδή για όποιον έχει απλώς αναγνώσει τους δύο νόμους τα συμπεράσματα είναι διαφορετικά από αυτά που υποστηρίζετε στην ομιλία σας, ας ρίξουμε μια ματιά.
Είπατε στην ομιλία σας κ. Φαρμάκη ότι «το ιστορικό δίλλημα που αντιμετωπίζει η χώρα είναι αν με την πολιτική που ασκείται θα επιτραπεί ή θα αποτραπεί η οικονομική κατάρρευση της χώρας». Από ποια στοιχεία οικονομικά ή κοινωνικά συμπεραίνετε τούτο κ. Φαρμάκη;
Ας δούμε το χρέος της γενικής κυβέρνησης από το 2009 έως το 2011 και από το 2012 έως το 2015 δηλαδή μετά την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου.
Το 2009 το χρέος ήταν 298,7 δις, το 2010 ήταν 328,6 δις, το 2011 είναι 364,1 δις. Το σωτήριο έτος 2012 θα είναι 399,3 δις, το 2013 432,4 δις, το 2014 465,6 δις και το 2015 θα είναι 501,1 δις.
Να δούμε και τους τόκους της γενικής κυβέρνησης για την ίδια χρονική περίοδο. Το 2009 πληρώθηκαν τόκοι 12,5 δις, το 2010 13,9 δις, το2011 16,0 δις, το 2012 θα πληρωθούν 18,9 δις, το 2013 22,8 δις το 2014 26, 9 δις, το 2015 30,9 δις!!
Πού βρήκαμε αυτά τα στοιχεία; Στο Δελτίο Δημόσιου χρέους αρ 61, Μάρτιος 2011 που, περιλαμβάνεται στο μεσοπρόθεσμο που ψηφίσατε. Βλέπετε εσείς να πηγαίνουμε καλύτερα;  Φυσικά, όλοι οι σοβαροί αναλυτές, οικονομολόγοι και πολιτικοί μιλάνε για σίγουρη χρεοκοπία της χώρας, αν και οι ίδιοι λένε ότι και τώρα υπό ελεγχόμενη χρεοκοπία βρισκόμαστε. Από πού βγαίνει λοιπόν ότι ψηφίζεται για να σώσετε τη χώρα από την οικονομική κατάρρευση όταν εκεί την οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια η πολιτική σας;
 Και συνεχίζετε στην ομιλία σας: «η θεμελιώδης εθνική επιλογή είναι να μείνουμε στη ζώνη του ευρώ και αυτή την επιλογή πρέπει να υπηρετήσουμε» Ο Κορινθιακός λαός δεν σας ψήφισε  γι αυτό το λόγο. Ο Κορινθιακός λαός σας ψήφισε για να υπηρετείτε τα συμφέροντα του τόπου και του έθνους κ. Φαρμάκη και όχι να υπηρετείτε ένα νόμισμα που όπως βλέπουμε οδηγεί αυτόν τον λαό και αυτόν τον τόπο στην καταστροφή. Η Ελλάδα υπήρχε και πριν το ευρώ κ. Φαρμάκη. Με εθνικό νόμισμα μπήκαμε στην Ευρώπη, και μη μου πείτε για πειραγμένα στατιστικά, γιατί η Eurostat τα ήξερε όλα, αλλά μας θέλανε για να μας ξεζουμίσουνε, γιατί βλέπετε πράγματι είναι πλούσια χώρα η Ελλάδα (ομιλία Τρισέ στο Μόντρεαλ στις 6/6) και δυστυχώς σε αυτά τα σχέδιά τους βρήκαν πολλούς εθελόδουλους πολιτικούς για να το καταφέρουν.  Αλήθεια κ. Φαρμάκη η Νορβηγία πεινάει που είναι εκτός ευρώ; Θα μου πείτε έχει πετρέλαια. Βέβαια, αλλά εκεί τα πετρέλαια τα εκμεταλλεύεται το Δημόσιο, όχι όπως εδώ που τα πουλήσατε. Και σε τελευταία ανάλυση η Νορβηγία συνολικά έχει τον ίδιο ορυκτό πλούτο με την χώρα μας. Εδώ τα ορυχεία χρυσού στην Χαλκιδική παράγουν 9 (εννιά) τόνους καθαρού χρυσού το χρόνο αλλά τα εκμεταλλεύεται εταιρεία με τέσσερις κύριους μετόχους, την Ντόϊτσε Μπάνκ, την Γκόλντμαν Σακς, τον Σόρος και τον όμιλο Μπόμπολα. Σας λένε κάτι όλα αυτά;  Αλλά να αφήσουμε το παράδειγμα της μακρινής βόρειας χώρας και να δούμε την οικονομική ανύψωση της διπλανής Τουρκίας μόλις έφυγε από την «βοήθεια» του ΔΝΤ. Τρελοί ρυθμοί ανάπτυξης σε μια χώρα με πολλά εσωτερικά προβλήματα και χωρίς πετρέλαια και χωρίς ευρώ.
Και συνεχίζετε στην ομιλά σας: « Η Ελλάδα δεν πρέπει να βρεθεί απομονωμένη ψάχνοντας λύσεις δανεισμού εκτός ευρωζώνης». Πρώτον παραδέχεστε ότι υπάρχουν και άλλες αγορές που θα μπορούσαν να μας δανειοδοτήσουν, δεύτερον γιατί απομονωμένη και όχι απλά «μόνη» μαζί με εκατοντάδες άλλες χώρες που ψάχνουν και βρίσκουν;.
 Αλλά αυτό που κρύβετε επιμελώς, εκτός και αν δεν το έχετε διαβάσει, είναι ότι στη ΣΥΜΒΑΣΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ, που μέρος της είναι το Μνημόνιο και οι άλλοι εκτρωματικοί νόμοι, και την οποία έχει υπογράψει ο τέως υπουργός οικονομικών Παπακωνσταντίνου και ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας Προβόπουλος με τους δανειστές μας μας απαγορεύουν κάτι τέτοιο. Να τι αναφέρεται στη σύμβαση:  «Η Ελλάδα δεν μπορεί να εκχωρήσει ή να μεταβιβάσει τα δικαιώματά της χωρίς τη συναίνεση των δανειστών». Αυτό σημαίνει ότι θεωρητικά η Κίνα π.χ ή όποια άλλη χώρα δεν μπορεί να μας δανειοδοτήσει με καλύτερους όρους. Αντίθετα στην ίδια σύμβαση αναφέρεται: «οι δανειστές μας μπορούν όποτε θέλουν να εκχωρήσουν το μερίδιο του δανείου τους προς την Ελλάδα ΟΠΟΥ θέλουν». Ακόμα και προς την γείτονα Τουρκία. Φαντάζεστε κ. Φαρμάκη τι εξευτελισμός είναι αυτός! Εσείς να παλεύετε με νύχια και με δόντια για να μην φύγουμε από το ευρώ και οι εταίροι μας να πουλάνε σε τούρκικες λίρες; Και τι ειρωνεία, αυτές τις μέρες ο κινέζος Πρωθυπουργός γυρίζει την Ευρώπη και προσφέρει χαμηλότοκα δάνεια. Αλήθεια κ. Φαρμάκη επί τη ευκαιρία, έχετε πει στον κόσμο τι εστί Τράπεζα της Ελλάδας που ο Διοικητής της υπογράφει για τον ελληνικό λαό; Έχετε εξηγήσει ότι είναι ιδιωτικό πιστωτικό ίδρυμα με συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου μόλις 6% και χωρίς δικαίωμα βέτο;
Στη συνέχεια της ομιλίας σας είπατε: «η κοινωνία απαιτεί να δοθούν λύσεις από τον πολιτικό κόσμο σε μια σειρά από προβλήματα εξαιτίας των οποίων η χώρα έφτασε στο σημερινό τέλμα». Αποφεύγετε όμως να μας πείτε ποιοι μας έφεραν σαν χώρα ως εδώ. Δεν είναι ο ίδιος αυτός πολιτικός κόσμος που κυβερνά τη χώρα από το 1974 ως σήμερα; Για παράδειγμα, ο φανατικά νεοφιλελεύθερος Στέφανος Μάνος επί κυβερνήσεως Μητσοτάκη δεν είχε πει να ξεπουλήσουμε τα ακατοίκητα (μόνο); νησιά μας; Το ίδιο δεν πρεσβεύει και ο φανατικά νεοφιλελεύθερος δικός σας Αλέκος Παπαδόπουλος; Δεν έχετε ως κυβέρνηση την πλήρη συναίνεση της αξιωματικής αντιπολίτευσης; Τον νόμο για τις fast track επενδύσεις η κυβέρνηση Καραμανλή δεν τον ψήφισε και ο δικός σας Παμπούκης τον εμπλούτισε; Πώς είναι δυνατόν οι ίδιοι να βρουν λύσεις; Αλλά και η πορεία της χώρας με το Μνημόνιο και με σας στην εξουσία δεν είναι αδιάψευστος μάρτυρας του κατήφορου της χώρας και της επικινδυνότητάς σας ως κυβέρνησης; Και συνεχίζετε:  «να ψηφίσουμε το μεσοπρόθεσμο και τον εφαρμοστικό νόμο, ώστε η χώρα με καλυμμένες τις δανειακές της ανάγκες να αφοσιωθεί απερίσπαστη στην προσπάθεια για ανασυγκρότηση και ανάπτυξη της παραγωγικής της βάσης»  Μας δουλεύετε κ. Φαρμάκη. Ήδη από τα στοιχεία που αναφέραμε παραπάνω και που είναι μέσα από το δικό σας Μεσοπρόθεσμο η χώρα θα είναι υπερχρεωμένη και θα πληρώνει διπλάσιους φόρους μέχρι το 2015. Ποιες δανειακές ανάγκες θα έχει καλύψει λοιπόν;  Και για ποια παραγωγική βάση μιλάτε; Χωρίς καμιά δημόσια περιουσία, χωρίς καμιά δημόσια επιχείρηση, με υποθηκευμένο  το ίδιο το έδαφός, το υπέδαφός και τον εναέριο χώρο της στους τοκογλύφους δανειστές;  Γιατί δεν μας εξηγείτε πώς θα γίνει αυτή η ανάπτυξη, αλλά πομφολυγοδώς αναφέρεσθε σε ανάπτυξη; Παρακάτω αναφέρεσθε για δικαιότερο φορολογικό σύστημα και για δημιουργία σιγουριάς στον πολίτη ότι όλα αυτά τα μέτρα θα πιάσουν τόπο. Μας εξαπατάτε ασυστόλως κ. Φαρμάκη. Το πόσο δικαιότερο είναι το φορολογικό σύστημα το ζει όλος ο λαός εκτός από, τους βουλευτές, τους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες και το τραπεζικό κεφάλαιο. Δεν αντέχουμε τόση δικαιοσύνη κ. Φαρμάκη.
 Και βέβαια για να εφαρμοστούν όλα αυτά έπρεπε να περάσει και ο εφαρμοστικός νόμος. Τον έχετε διαβάσει; Με το άρθρο 1 παρ.1 συστήνετε το περίφημο ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. Στην παρ. 2 αναφέρετε ρητά: Το προϊόν αξιοποίησης  χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημόσιου χρέους της χώρας. Στην παρ.6 λέει: Η διάρκεια του ταμείου είναι έξι έτη από την έναρξη ισχύος του παρόντος. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών…η διάρκεια αυτή μπορεί να παρατείνεται εφόσον ο σκοπός του Ταμείου δεν έχει εκπληρωθεί. Με απλά λόγια θα πουλάμε για χρόνια υπέρ των δανειστών. Στο άρθρο 2 διαβάζουμε ότι περιέρχονται τα πάντα στο Ταμείο, ακόμα και τα αποθεματικά σε ρευστό που έχουν χρυσοφόρες εταιρείες π.χ ΟΠΑΠ. Και τι ειρωνεία κ. Φαρμάκη την ώρα που ο Πρωθυπουργός ψευδόταν στη δευτερολογία του στη Βουλή λέγοντας ότι όλα θα γίνονται με απόλυτη διαφάνεια προς τον ελληνικό λαό, εσείς ψηφίζατε τον πιο πάνω εφαρμοστικό που στο άρθρο 3 παρ.16 αναφέρει: Τα μέλη του Δ.Σ του Ταμείου υποχρεούνται να τηρούν απόλυτη εχεμύθεια όσον αφορά στα δεδομένα των υπηρεσιών, εργασιών, στατιστικών στοιχείων, ή άλλων δεδομένων που αφορούν στη δραστηριότητα του Ταμείου και να απέχουν από κάθε σκόπιμη ή ακούσια αποκάλυψη τους σε οποιονδήποτε τρίτο. Και για να φτιάξει το κέφι μας έρχεται το άρθρο 4 παρ.1 του ίδιου νόμου να μας πει ότι: Τρία από τα επτά μέλη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων υποδεικνύονται στο Δ.Σ του Ταμείου για τοποθέτηση από τους εκπροσώπους που προβλέπονται στην παράγραφο 11 του άρθρου 3. Δηλαδή από την τρόικα. Επίσης ο νυν υπουργός Οικονομικών, Βενιζέλος, σας υποτιμά και σας μουτζώνει σαν βουλευτές περισσότερο από την πλατεία. Έτσι, ενώ στον εφαρμοστικό που κατατέθηκε στη Βουλή τη Δευτέρα υπήρχε στην παρ.10 του άρθρου 3 φράση που έλεγε ότι οι αποφάσεις του Δ.Σ του Ταμείου μπορεί να κυρώνονται με νόμο, αυτή η φράση στον ψηφισθέντα νόμο δεν υπάρχει.     Έτσι, ερήμην του ελληνικού λαού και της Βουλής οι τοκογλύφοι θα ξεπουλάνε τη χώρα όπως τους βολεύει.
Κα. Φαρμάκη είπατε στον κόσμο σας και όχι μόνο, ότι αυτό το Ταμείο Αξιοποίησης  έγινε καθ’ εικόνα και ομοίωση του ανάλογου ταμείου (Τρόϊχαντ) που φτιάχτηκε στην Γερμανία μετά την ένωση με των δύο Γερμανιών και που σκοπό είχε ακριβώς την «αξιοποίηση» της δημόσιας περιουσίας της Ανατολικής Γερμανίας(ΓΛΔ); Και να τα αποτελέσματα: στα μέσα του 1990 υπήρχαν στην ΓΛΔ περίπου 9.000.000 εργαζόμενοι, ανάμεσά τους 3,5-4 εκατομμύρια σε κρατικές επιχειρήσεις που περιήλθαν στην διαχείριση του Τρόιχαντ. Στα τέλη του 1994 οι ιδιωτικοποιημένες στο μεταξύ επιχειρήσεις, απασχολούσαν περίπου 1,4 εκατομμύρια εργαζόμενους. Σύμφωνα με έρευνες, από τους απολυμένους εργάτες τεχνικούς και επιστήμονες των επιχειρήσεων ο ένας στους τέσσερις έμεινε άνεργος, μερικοί συμπεριλήφθησαν σε προγράμματα μειωμένης απασχόλησης και άλλοι βγήκαν σε αναγκαστική μειωμένη σύνταξη. 3.700 επιχειρήσεις διαλύθηκαν, 8.000 επιχειρήσεις παραδόθηκαν στους παλιούς ιδιοκτήτες με την υποχρέωση να επενδύσουν 142 δις. μάρκα που ακόμα τα περιμένουν. Πουλήθηκαν 1.500.000 εκτάρια χωραφιών (1 εκτάριο=10 στρέματα) και 770. 000 εκτάρια δασών. Το Τρόιχαντ έκλεισε με χρέος 270 δις μάρκων. Το Τρόϊχαντ θεωρείται το μεγαλύτερο σκάνδαλο μεταπολεμικά στη Γερμανία. Αυτή την τύχη μας ετοιμάζετε και εδώ κ. Φαρμάκη.
Κα. Φαρμάκη η χώρα πάει ολοταχώς στον γκρεμό. Η χώρα διαλύεται και πουλιέται κομμάτι κομμάτι, ΟΛΗ, φως, τηλέφωνα, νερά, λιμάνια, δρόμοι, αέριο, πετρέλαιο, αιγιαλός, δικαιώματα στους αιθέρες. Τα πάντα για πάντα και αμετάκλητα όπως αναφέρετε στον εφαρμοστικό. Επίσης οι κάτοικοί της, εμείς δηλαδή, μηδέ των ψηφοφόρων σας εξαιρουμένων, σερνόμαστε υπόδουλοι να δουλεύουμε για τα ξένα αφεντικά με μισθούς πείνας, όσοι ακόμα θα έχουν δουλειά. Για τη νέα γενιά ας μη μιλάμε. Ήδη κ. Φαρμάκη παιδιά με ιδιαίτερα προσόντα, τυπικά και ουσιαστικά, φεύγουν στο εξωτερικό για να βρουν την τύχη τους, και πολλά από τα παιδιά που σπουδάζουν στην αλλοδαπή δεν θα γυρίσουν. Τα στοιχεία μιλάνε για την μεγαλύτερη μετανάστευση μετά το ’60. Όσα νιάτα μένουν είναι καταδικασμένα στην ανεργία, 42% στη νέα γενιά. Όσοι καταφέρνουν και βρίσκουν μια δουλειά αμείβονται με το τρομακτικό και δυσβάστακτο για τη χώρα ποσόν των 571 ευρώ. Έχετε ήδη ξεπουλήσει κ. Φαρμάκη ότι καλύτερο διαθέτει η χώρα, αυτούς που θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση στην δημιουργία και στην παραγωγή. Είμαι σίγουρος κ. Φαρμάκη ότι πουλήσατε τη νέα γενιά γιατί έτσι πρότασσε η «εθνική ανάγκη» για να σώσουμε το ευρώ, θα σας πείραζε τώρα το αέριο το φώς και τα τηλέφωνα; Και κ. Φαρμάκη πως κοιτάτε στα μάτια τους παππούδες και τις γιαγιάδες που τους κλέψατε τη σύνταξη; Ξέρετε τι έλεγαν οι Αρχαίοι Έλληνες; Όποιος δεν μπορεί να περάσει τους γέρους γονείς του στην πλάτη από το ποτάμι είναι ανάξιος να ζει.
Τελειώνοντας αυτό το άρθρο-ανοιχτή επιστολή, διαβάζω στην ‘’Ελευθεροτυπία’’ της 4/7/2011 ότι ο Γιουνκέρ με αυθάδεια είπε ότι: «η Εθνική Κυριαρχία της Ελλάδας θα περιοριστεί δραστικά». Και ότι «η Ελλάδα πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα της Ανατολικής Γερμανίας» αυτό δηλαδή του ταμείου Τρόϊχαντ. Συμφωνείτε κ. Φαρμάκη με τον τυχάρπαστο Γιουνκέρ; Το Λουξεμβούργο του οποίου είναι πρόεδρος ο κομψευάμενος γέρος βλάξ δεν έχει χύσει ούτε μία σταγόνα αίμα για να είναι κράτος, και αυτός ο απίθανα βλάκας τύπος ζητάει από ένα λαό που έχει χύσει ποτάμια αίμα για την κυριαρχία του να την παραδώσει έτσι; Ας έλθει.
Καταλάβατε κ. Φαρμάκη γιατί ψηφίσατε πολύ περισσότερα από δύο εκτρωματικούς νόμους; Κάντε το σταυρό σας να πιαστείτε απλά αδιάβαστη.
Ανδρέας Γ. Λιάκουρας
Δ/ντης Ψυχίατρος                                                        
Κόρινθος 04/07/2011
Υ.Γ. Τα ίδια ισχύουν και για τους άλλους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και για τον κ. Κόλλια βεβαίως.
Κατηγορία: ,

Κατερίνα Φαρμάκη εναντίον Μίκη Θεοδωράκη (video)

5


"... δεν ακούω αυτά που λέει ο κ. Θεοδωράκης. Ξέρω πάρα πολύ καλά τί κάνει σε όλη την ελληνική περιφέρεια. Ότι παίρνει την κόρη του και μία ομάδα συνεργατών που παίζουν μπουζούκια και περιφέρονται ανά την περιφέρεια για να μαδούν κυριολεκτικά τις πρώην Νομαρχίες με εκδηλώσεις".

"... οι πολίτες θέλουν ανθρώπους που να έχουν κολλήσει ένσημα, να έχουν δουλέψει".

"... οι Έλληνες πολίτες αυτή τη στιγμή είναι δέσμιοι των οικονομικών συμφερόντων, των μεσαζόντων, των συντεχνιών".

"... και καλώ όποιον Έλληνα έχει δουλέψει και ξέρει πώς βγαίνει το μεροκάματο, να με ακούσει και αυτή τη στιγμή να μην ακούει τέτοιες φωνές (δηλ. του Μίκη Θεοδωράκη) οι οποίες τίποτε άλλο δεν προσφέρουν παρά να διχάζουν σήμερα την ελληνική κοινωνία".

"... ο Μίκης Θεοδωράκης έχει προσφέρει πάρα πολύ στον Πολιτισμό αλλά όχι στην Πολιτική".

"... αυτά που ανέφερα για τον Μίκη Θεοδωράκη δεν είναι καταγγελία, είναι η πραγματικότητα και καλώ όποιον νομίζει ότι δεν είναι έτσι να έχω τον αντίλογο".

Η Αικατερίνη Φαρμάκη - Γκέκη είναι Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Κορινθίας.


(από την εκπομπή του Στέλιου Μορφίδη, Channel 9, 1 Ιουν. 2011)
Κατηγορία: ,

Φαρμάκη και Κόλλιας ρωτούν: «Ισχύει ο περιορισμός των προσλήψεων στο Δημόσιο και για τους κληρικούς;»

1


ΕΡΩΤΗΣΗ 1
ΠΡΟΣ

1) ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
Κύριο Ιωάννη Ραγκούση

2) ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Κύριο Γιώργο Παπακωνσταντίνου

3) ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου

Θέμα: «Ισχύει ο περιορισμός των προσλήψεων στο Δημόσιο και για τους κληρικούς;»

Την ιδιαίτερη ανησυχία τους έχουν εκφράσει επανειλημμένως οι κάτοικοι χωριών και κοινοτήτων της Κορινθίας, για το ενδεχόμενο να μείνουν ενορίες χωρίς ιερέα, καθώς δεν αποσαφηνίζεται εάν και εφόσον οι αυστηρές προϋποθέσεις στον προγραμματισμό των προσλήψεων στο Δημόσιο θα ισχύσουν και για τον κλάδο των κληρικών.

Βεβαίως ένας ετήσιος προγραμματισμός νέων προσλήψεων που θα ομαλοποιούσε την κάλυψη των κενών θέσεων στις ενορίες, δεν είναι εφικτός για τον κλάδο αυτό, καθώς σε αντίθεση με άλλους κλάδους υπαλλήλων, δεν υπάρχει κάθε χρόνο συγκεκριμένος αριθμός νέων ιερέων που να μπορεί να χειροτονηθεί και να ασκήσει το λειτούργημά του.

Αντίθετα μπορεί μέσα σε ένα έτος να παρουσιαστούν αρκετοί υποψήφιοι, οι οποίοι να πρέπει να χειροτονηθούν και να τοποθετηθούν άμεσα στις ενορίες, για να καλύψουν τα κενά που έχουν παρουσιαστεί τα προηγούμενα χρόνια κυρίως λόγω συνταξιοδοτήσεων.

Εάν ισχύσει όμως ο περιορισμός που ορίζει ο Ν. 3833/2010 για το δημόσιο τομέα ότι οι προσλήψεις μονίμου προσωπικού δεν είναι δυνατόν να είναι περισσότερες από το ένα πέμπτο των αποχωρήσεων, τότε θα δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα ως προς την κάλυψη των υφιστάμενων κενών που υπάρχουν κυρίως στις ενορίες χωριών, οι οποίες θα μείνουν χωρίς ιερέα, καθώς δεν θα υπάρχει η δυνατότητα να χειροτονηθούν μέσα στο ίδιο έτος μεγαλύτερος του προβλεπόμενου αριθμός ιερέων.

Η ιδιαίτερη ευαισθησία και ανησυχία που εκφράζεται εστιάζεται στο γεγονός ότι για τους κατοίκους των χωριών ο ιερέας δεν αποτελεί ένα απλό κρατικό λειτουργό, αλλά τον θρησκευτικό και πνευματικό καθοδηγητή, του οποίου η θέση είναι συνυφασμένη με το δικαίωμα στη θρησκευτική έκφραση της εκάστοτε κοινότητας.

Κατόπιν των ανωτέρω ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί:

1) Θα ισχύσει ο περιορισμός του Ν. 3833/2010 και για τον κλάδο των κληρικών;

2) Δεδομένου της ιδιαιτερότητας του λειτουργήματος των κληρικών πως θα καλυφθούν, εάν ισχύσει ο περιορισμός, τα κενά που υπάρχουν σε κάθε ενορία;

Αθήνα, 12/1/2011

Η ερωτώσα βουλευτής
Κατερίνα Φαρμάκη - Γκέκη
Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 2010


ΕΡΩΤΗΣΗ 2

Προς: Υπουργούς Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
κ. Άννα Διαμαντοπούλου

Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
κ. Ιωάννη Ραγκούση

Θέμα: Εξαίρεση των λειτουργών της Εκκλησίας της Ελλάδος από την αναλογία 5

προς 1 για τις προσλήψεις στο Δημόσιο

Κ.Κ. Υπουργοί,
κοινοποιήθηκε στο πολιτικό μου γραφείο επιστολή του Μητροπολίτου Κορίνθου κ. Διονυσίου, στην οποία ο Σεβασμιώτατος εκφράζει τον προβληματισμό του σχετικά με την πιθανότητα εφαρμογής της αναλογίας 5 προς 1 στις προσλήψεις λειτουργών από την Εκκλησία της Ελλάδος, έπειτα από εγκύκλιο που απεστάλη στις Μητροπόλεις από το Υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με τον Νόμο 3833 του Απριλίου 2010, ορίζεται ότι ο αριθμός των ετήσιων προσλήψεων και διορισμών δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος από τον λόγο 1 προς πέντε (δηλαδή 1 πρόσληψη για κάθε 5 αποχωρήσεις). Στους φορείς που υπάγονται σε αυτή τη διάταξη, σύμφωνα με τον Νόμο 3812 του Δεκεμβρίου 2009, περιλαμβάνεται η Εκκλησία της Ελλάδος, εξαιρούνται όμως ρητά οι θρησκευτικοί λειτουργοί. Ωστόσο σύμφωνα με τον ίδιο Νόμο υπάγονται στην αναλογία οι λαϊκοί υπάλληλοι της Εκκλησίας, με την αιτιολογία ότι η μισθοδοσία τους επιβαρύνει τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, κύκλοι του Υπουργείου Εσωτερικών δίνουν τη δική τους ερμηνεία του Νόμου, κατά την οποία, από τη στιγμή που το προσωπικό της Εκκλησίας επιβαρύνει τον Κρατικό Προϋπολογισμό, υπάγονται αδιακρίτως στη ρύθμιση του 5 προς 1.

Επειδή η Εκκλησία και ιδιαιτέρως η Μητρόπολη Κορίνθου και ο Σεβασμιώτατος κ.Διονύσιος έχουν αποδείξει επανειλημμένα, με ανιδιοτέλεια και ταπεινοφροσύνη, με πράξεις ουσίας και κοινωφελή έργα το ενδιαφέρον τους και επειδή θεωρώ ότι σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή η ελληνική κοινωνία έχει ανάγκη την πνευματική καθοδήγηση και την ηθική στήριξη, ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:


Προτίθεστε να διευκρινίσετε επίσημα ότι το άρθρο 11 του νόμου 3833/2010 σχετικά με την αναλογία 5 προς 1 στις προσλήψεις του Δημοσίου δεν αφορά τους θρησκευτικούς λειτουργούς της Εκκλησίας της Ελλάδος;

Ο ΕΡΩΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ
Κωνσταντίνος Κόλλιας
Τετάρτη, 12.01.11

http://www.romfea.gr/
Κατηγορία: , ,
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator