Έχασε τη μάχη το ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στην Κορινθία Νίκος Πετρόπουλος

0



Έχασε τη μάχη με τον θάνατο , μετά από πολυετή αγώνα ενάντια του καρκίνου ο αγαπητός σε όλους μας Νίκος Πετρόπουλος, ο οποίος νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες στο Νοσοκομείου Κορίνθου.

Ο Νίκος Πετρόπουλος υπήρξε ιστορικό στέλεχος του Εργατικού κινήματος στην Κόρινθο , έχοντας διατελέσει για πολλά χρόνια πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου αλλά και ιστορικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στην Κορινθία μέσα από την επίσης πολυετή παρουσία του στην θέση του γραμματέα.
Κατηγορία:

Προσωπικό στοίχημα για τον Νίκο Πετρόπουλο η ανασύσταση του ΠΑΣΟΚ

0



Πολύ σοβαρά το έχει πάρει ο γραμματέας της Νομαρχιακής του ΠΑΣΟΚ Κορινθίας Νίκος Πετρόπουλος το θέμα της ανασύστασης του ΠΑΣΟΚ και του επιτυχούς συνεδρίου του ..."κόματος" !!!
Σύμφωνα δε με τελευταίες πληροφορίες μας ο κυρ-Νίκος προετοιμάζει με εξαίρετο ζήλο τις προσυνεδριακές διαδικασίες...!!!
Κατηγορία:

Κύριε Πετρόπουλε η συμμορία του Πάσσαρη μοιάζει ...κατηχητικό μπροστά στο ΠΑΣΟΚ σας (video)

0



Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ Ν.Ε ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΝΙΚΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΜΕ ΣΑΦΕΙΣ ΑΙΧΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΜΠΕΓΛΙΤΗ !!!



Κατηγορία:

Δηλαδή να πλυθούμε κύριε Πετρόπουλε;;;

1



Μας άγχωσε ο πρόεδρος της ΤΟ ΠΑΣΟΚ Κορινθίας κ. Πετρόπουλος με τις δηλώσεις του.
"Κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ ξεκινάει πιλοτικό πρόγραμμα ανασύστασης-ανασυγκρότησης του κόμματος από την Κορινθία."
Κατά τα άλλα το ίδιο βαρετά, καμία έκπληξη, ο πιλότος ξέρουμε ποιος θα είναι, ξέρουμε και την (αερο) συνοδό....!!!
Όμως κύριε πρόεδρε, ανασύσταση χωρίς αλλαγή προσώπων δεν γίνεται, ανασύσταση στην Κορινθία, που "βουίζει" από τις πολιτικές διώξεις βουλευτή σας σε βάρος πολιτών, δεν μπορεί να γίνει.
Γι αυτό και το αποτέλεσμα αυτής της "ανασυγκρότησης" είναι γνωστό.
Αν σκοπεύετε να κρατήσετε τα ίδια άτομα στο ΠΑΣΟΚ Κορινθίας προσπαθήστε με μια ανασύσταση-ανασυγκρότηση στο κεφάλι τους...
Συγνώμη κιόλας...


Το βίντεο που επεξεργαστήκαμε είναι του Γιάννη Στεφανή
Κατηγορία:

Θυμήθηκε τα ...άδικα μέτρα ο Πετρόπουλος

0


Λίγη σιωπή μετά την ήττα δεν θα έβλαπτε! Δεν έχει νόημα η όποια δήλωση, η όποια παραδοχή αφού οι πράξεις όλο το προηγούμενο διάστημα ήταν αντίθετες απο τα σημερινά λεγόμενα. Για ποια άδικα μέτρα μιλά άραγε ο Γραμματέας της ΝΕ ΠΑΣΟΚ Κορινθίας Νίκος Πετρόπουλος; Τώρα διαπίστωσε πως είναι άδικα και σκληρά; Τόσο καιρό τα έλεγε αναγκαία και υποστήριζε πως το κόμμα πράττει τα δέοντα για την σωτηρία της χώρας.; Τώρα που το καράβι βουλιάζει τρέχουν τα στελέχη ωσάν τα ποντίκια να πηδήξουν στη θάλασσα. Να εξαιρεθούν απο την γενική κατακραυγή... να μην επωμιστούν ευθύνες!
Ειδικά ο Γραμματέας όμως δεν το κατορθώνει και δεν δικαιούται να ομιλεί τώρα!
Έχει διατελέσει πρόεδρος του εργατικού κέντρου Κορίνθου, αγωνιζόταν για τα δικαιώματα των εργαζομένων, τα ξέχασε αυτά; Δυο χρόνια ο εργαζόμενος που πάλαι ποτέ ήταν στο πλάι του έχανε τη δουλειά του, το σπίτι του, την αξιοπρέπεια του. Και ο Πετρόπουλος ;
Σκληρά αλλά αναγκαία μας έλεγε! Καλός ο Γιώργος ! και μετά κακός έγινε, Ο Βενιζέλος, όντας αρχηγός ήταν πλέον ο καλός!
Αγκαλιά με την εξουσία να είμαστε κι ας έχει όποιο πρόσωπο ναναι!
Πρίν τις εκλογές "να πούμε αλήθεια στο λαό" μας είπε ο Γραμματέας ξεχνώντας πως ο λαός δεν χρειαζόταν λέξεις , η αλήθεια ήταν μπροστά στα μάτια του. Το ΠΑΣΟΚ προσπάθησε να κοροιδέψει και πάλι τον λαό με ένα άλλου τύπου "λεφτά υπάρχουν", το δις εξαμαρτείν όμως κύριοι!
Γι αυτό και αγαπητέ Γραμματέα, πάλαι ποτέ πρόεδρε εργατικού κέντρου, μαχητή και συνδικαλιστή, καλό θα ήταν χθες να μην μιλήσεις.
Η κοινωνία δεν είχε ανάγκη να σε ακούσει οτι ήταν δίκαιη η τιμωρία του ΠΑΣΟΚ επειδή τα μέτρα ήταν άδικα.
Η κοινωνία ήθελε να είχες κάνει κάτι γι αυτά τα μέτρα.
Τώρα πλέον ΑΠΛΑ ΣΩΠΑ!
Κατηγορία:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΕΝ ΟΨΕΙ ΕΚΛΟΓΩΝ

0


Σε ενωτικό κλίμα και με κύριο θέμα συζήτησης τη συγκρότηση του ψηφοδελτίου για τις επικείμενες εκλογές, ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Πέμπτης η σύσκεψη του ΠΑΣΟΚ Κορινθίας στην κεντρική σπηλιά του κόμματος στην περιοχή Παναγία Γιουρούτσι πάνω από το Βέλο.
Με επικεφαλής τον γραμματέα της Ν.Ε ΠΑΣΟΚ νομού Κορινθίας Νίκο Πετρόπουλο και με την παρουσία των βουλευτών του νομού ξεκίνησαν οι διαδικασίες συγκρότησης του ψηφοδελτίου εκφράζοντας παράλληλα την ικανοποίησή τους για τον νέο χώρο που γίνονται πλέον οι μαζώξεις των πασοκων βουλευτών του νομού αφού κάθε προσπάθεια για φανερή κοσμική μάζωξη κινδυνεύει να φέρει γιαούρτια αυγά και τελευταία αλεύρι, δηλαδή αυτό που σήμερα εμείς λέμε "μηχανισμό εξισορρόπησης της χαμηλής απόδοσης των κοινοβουλευτικών εργασιών".
Έντονος προβληματισμός υπήρξε και για το ειδικό τέλος όχι όμως της ΔΕΗ αλλά το δικό τους (που έρχεται σύντομα).
Τα τοπικά όργανα του ΠΑΣΟΚ (τρομπόνια κυρίως) ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον επόμενο μήνα όπου θα παρθούν σημαντικές αποφάσεις με στόχο την πλήρη διάλυση της χώρας και το ολοκληρωτικό ξεπούλημά της.
Ο δαιμόνιος ρεπόρτερ μας ήταν εκεί στη σπηλιά και σας μεταφέρει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το κλίμα από την συνάντηση.


ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ



Κατηγορία:

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.... ΕΙΧΑΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΒΑΡΙΟΜΑΣΤΕ...!!!

1


Στελέχη του ΠΑΣΟΚ Κορινθίας πιέζουν την νομαρχιακή για αντεπίθεση !!!

Την περασμένη Παρασκευή το ΠΑΣΟΚ της Κορινθίας είχε προγραμματίσει εκδήλωση στο Εργατικό κέντρο της Κορίνθου με ομιλητή τον Αργείτη υφυπουργό Γιάννη Μανιάτη.

Οι λόγοι που αναβλήθηκε η ομιλία και η συγκέντρωση δεν έγιναν γνωστοί.

Αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι ο υφυπουργός κ. Μανιάτης μέχρι και την τελευταία στιγμή πίεζε να γίνει η συγκέντρωση και δήλωνε ότι «δεν θα τον φιμώσει μία ομάδα 20-30 ανθρώπων»..

Όμως η συγκέντρωση δεν έγινε..

Σύμφωνα με πληροφορίες μας στελέχη και φίλοι του ΠΑΣΟΚ από όλο τον νομό καθημερινά πιέζουν ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ και δηλώνουν αποφασισμένα να την περιφρουρήσουν οι ίδιοι..
Στέλεχος της νομαρχιακής δήλωσε ότι «ο κόσμος του ΠΑΣΟΚ δεν θα ανεχθεί άλλο την κατάργηση του δημοκρατικού δικαιώματος της λειτουργίας του κόμματος και θα περάσει στην αντεπίθεση..»

Τα όσα γίνονται σε όλη την Ελλάδα έχουν αρχίσει να δημιουργούν στα στελέχη και τα μέλη του ΠΑΣΟΚ συσπείρωση παρά τον σκεπτικισμό που υπάρχει στο κόμμα…

Το ζητούμενο είναι ότι με μαθηματική ακρίβεια οδηγούμαστε σε σύγκρουση διότι τι θα συμβεί αν κάποιοι επιχειρήσουν να κάνουν αντισυγκέντρωση και δεχθούν επίθεση από εκνευρισμένα και αποφασισμένα στελέχη του ΠΑΣΟΚ;

Πάντως η νομαρχιακή επιτροπή Κορινθίας είναι πλέον έτοιμη όπως μας είπε άλλο στέλεχος του κόμματος έστω και να είναι η μοναδική στην Ελλάδα άμεσα να προχωρήσει σε δημόσια συγκέντρωση και μας τόνισε χαρακτηριστικά:
«Οποιος θέλει ας τολμήσει να δημιουργήσει προβλήματα»..!!!

Ο Νίκος Πετρόπουλος μιλά για ηρεμία και λέει ότι δεν χρειάζεται να ρίξει κανείς λάδι στην φωτιά αλλά ταυτόχρονα θεωρεί απαράδεκτα τα όσα συμβαίνουν που έχουν καταλύσει την δημοκρατική λειτουργία…!!

Σ.Σ. ΜΗ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΤΗΝ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ" Ο ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ...
Κατηγορία: , , ,
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator