Η Ελλάδα ψήφισε 404 ελαττωματικά γαλλικά λεωφορεία και τα παρέλαβε!

0


Η Γαλλία μπορεί να ψήφισε την Κυριακή Μακρόν και Λεπέν, αλλά η Ελλάδα ψήφισε τη Μεγάλη Τρίτη να παραλάβει 404 γαλλικά λεωφορεία, από τα οποία τα μισά βρίσκονται σε αχρηστία και τα υπόλοιπα κυκλοφορούν με στηρίγματα στις οροφές, δημιουργώντας στις Οδικές Συγκοινωνίες τρύπα εκατομμυρίων!

Έτσι, αν οι Έλληνες πολίτες έχουν απορία για το ποιόν υποψήφιο υποστηρίζει η ελληνική κυβέρνηση στον δεύτερο γύρο, η απάντηση είναι απλή: Τη διαχρονική διαπλοκή.

Τα 404 λεωφορεία πετρελαίου και φυσικού αερίου παραγγέλθηκαν το … 2004 και άρχισαν να παραλαμβάνονται τότε, αλλά αμέσως διαπιστώθηκε ότι και τα πετρελαιοκίνητα και τα αεριοκίνητα είχαν μεγάλα κατασκευαστικά προβλήματα. Τα προβλήματα προκαλούσαν μέχρι αναφλέξεις στην εσωτερική καμπίνα.

Η παραλαβή σταμάτησε και η γαλλική κατασκευάστρια ανέλαβε να διορθώσει τις κατασκευαστικές αστοχίες. Τον Ιούλιο του …2009 παραλήφθηκαν όλα και διαπιστώθηκε ότι οι βλάβες δεν είχαν αποκατασταθεί και συντάχτηκε πρωτόκολλο μη οριστικής παραλαβής!

Από εκείνη τη χρονιά 30 λεωφορεία έχουν χαρακτηριστεί «ασύμφορα επισκευής» και σαπίζουν στα αμαξοστάσια, ενώ 5 έχουν καεί ολοσχερώς από τις κακοτεχνίες! Σε όλα τα λεωφορεία που κυκλοφορούν έχουν μπει υποστηρίγματα γιατί η οροφή τους καταρρέει!

Παρ όλα αυτά, τα λεωφορεία εξακολουθούν και κατασκευάζονται στη Γαλλία και όχι στην Ελλάδα, καθώς κανείς δεν τόλμησε να ζητήσει την αλλαγή των όρων της σύμβασης μετά από όλες αυτές τις γαλλικές αλμπανιές.

Τον Ιούνιο του …2016 μια επιτροπή παρέδωσε πόρισμα, σύμφωνα με το οποίο η ζημιά για τις Οδικές Συγκοινωνίες (λέγε με Έλληνα φορολογούμενο) ήταν 3.734.551 ευρώ, τη στιγμή που άλλη επιτροπή το 2010 είχε προβλέψει πέραν της ζημιάς βλάβες 4.018.089 ευρώ μόνο για τα 283 λεωφορεία πετρελαίου!

Με υπολογισμούς του έτους παραγγελίας το μέσο έσοδο για κάθε ώρα λειτουργίας του λεωφορείου υπολογίστηκε στα 12,6 ευρώ για περισσότερες από 16 ώρες λειτουργίας. Το έσοδο αυτό από τον Φεβρουάριο του 2013 εκτινάχτηκε στα 19,80 ευρώ. Μ αυτόν τον υπολογισμό η ζημιά για τον ΟΣΥ  από την ακινητοποίηση των λεωφορείων και από ζημιές ξεπερνάει τα 8.000.000 ευρώ σε χαμένα έσοδα. Ο ΟΣΥ θεώρησε ότι η ζημιά είναι 7.093.914 ευρώ, χωρίς να προβλέπει το κόστος των μελλοντικών ζημιών!

Η προμηθεύτρια εταιρεία είχε καταθέσει εγγυητικές επιστολές ύψους  8.187.978 ευρώ για την ανάληψη του έργου, που θα έπρεπε να εισπραχθούν από την ΟΣΥ και να μην επιστραφούν στην εταιρεία, με όλες αυτές τις αβαρίες.

Αντ’ αυτού ο ΟΣΥ, παρ όλο που βουλιάζει στα χρέη, αποφάσισε ομόφωνα τη Μεγάλη Τρίτη να επιστρέψει το σύνολο των εγγυητικών επιστολών λόγω… καλής εκτέλεσης στην παράδοση των λεωφορείων (!!!) και να παραλάβει από τη γαλλική εταιρία (μετά απ όσα υπέστη απ αυτήν) ανταλλακτικά αξίας 7.093.914 ευρώ σε βάθος τετραετίας!

Πέρα από το κωμικοτραγικό να σέρνεται μια ιστορία από το 2004 μέχρι σήμερα χωρίς λύση, το πρωτόκολλο οριστικής παραλαβής δεν έχει συνταχτεί ακόμα! Και κανείς εδώ και τόσα χρόνια δεν κατήγγειλε τη συμφωνία, δεν πήρε αποζημίωση για τη ζημιά του κράτους και δεν απευθύνθηκε σε άλλον, φερέγγυο κατασκευαστή με διαγωνισμό για να εξυπηρετηθεί το συμφέρον των Ελλήνων πολιτών. Και σαν επιβατών και σαν φορολογούμενων.

Αντ’ αυτού έχουμε πληρώσει σε φόρους και θα πληρώσουμε τα κορόιδα οι πολίτες για να συντηρούνται αμαρτωλές εταιρίες σαν τον ΟΣΥ, διοικητικά συμβούλια σαν του ΟΣΥ και υπουργοί σαν τους αρμόδιους του ΟΣΥ.

Την επόμενη φορά που θα σε ρωτήσουν ποιόν υποψήφιο στηρίζει η ελληνική κυβέρνηση στις γαλλικές εκλογές θα ξέρεις. Στηρίζει τη διασπάθιση του δημόσιου χρήματος απ όπου κι αν προέρχεται. Για την ελληνική διοίκηση διαχρονικά δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ Λεπέν, Μακρόν, Μελανσόν, γαλλικού Κ.Κ. ή κυβέρνησης ταλιμπάν, κινέζικου Κ.Κ. και Τράμπ ή σατράπη του Μπαχρέϊν. Ρεμούλα να’ ναι κι απ όπου να’ ναι. Γιατί, σίγουρα, απ αυτή την ιστορία κάποιοι τρώνε.

Γ. Παπαδόπουλος- Τετράδης
Δημοσίευση: Απριλίου 26, 2017

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Η Ελλάδα ψήφισε 404 ελαττωματικά γαλλικά λεωφορεία και τα παρέλαβε!"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator