ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΣΘΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

0





ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ 8α
ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ 8α ΥΠΕΡΑΝΩ ΤΗΣ ΔΙΩΡΥΓΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ
ΜΕΛΕΤΗ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΥΤΗΡΗΣΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΛΥΟΜΕΝΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΔΙΩΡΥΓΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Α. ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
1. Κύριος Έργου: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
2. Αναθέτουσα Υπηρεσία: ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΗΣΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ δια του κ. Αγγέλου Μήτσου, Πολιτικού Μηχανικού και Διευθυντού Οδοποιίας του Υ.Δ.Ε.
3. Φορεύς Κατασκευής: 2α ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΡΓΩΝ (Υ.Ε.Κ.Ε.).
4. Εδαφοτεχνική Μελέτη του Έργου:
α) Παπαγεωργάκης, Πολιτικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.
β) Ηλίας Σωτηρόπουλος, Πολιτικός Μηχανικός MSc
5. Στατική Μελέτη:
α) ΤΕΧΝΙΚΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΝ THOS STORREY ENGINEERS LIMITED – Λονδίνον.
β) Βασίλειος Τυρογιάννης, Επιθεωρητής Δημοσίων Έργων Υ.Δ.Ε.
γ) Ελευθέριος Σκούρτσης, Νομομηχανικός
6. Επίβλεψις Κατασκευής του Έργου:
α) Ιωσήφ Αιγίδης, Πολιτικός Μηχανικός, Νομομηχανικός
β) Ελευθέριος Σκούρτσης, Νομομηχανικός
7. Κατασκευή: Κ/Ξ ΕΡΓΟΛΗΠΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ – ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ (ΤΕΧΝΙΚΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΝ THOS STORREY ENGINEERS LIMITED – Λονδίνον).
8. Κόστος Κατασκευής: 22.800.000 δρχ. εκ των οποίων:
α) Προμήθεια Υλικών: 10.800.000 δρχ.
β) Μεταφορά, Συναρμολόγησις και Καθέλκυσις της Γεφύρας: 6.000.000 δρχ.
γ) Κατασκευή Οδών Προσπελάσεως: 6.000.000 δρχ.
Άθροισμα: 10.800.000 + 6.000.000 + 6.000.000 δρχ. = 22.800.000 δρχ.
9. Έτος Κατασκευής: 1973
10. Διάρκεια Κατασκευής: 4 μήνες

Β. ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
1. Τυπολογία Γεφύρας: Άνω διαβάσεως
2. Σύστημα Γεφυρώσεως: Δύο χαλύβδινοι δικτυωτοί φορείς εις τα άνω πέλματα των οποίων στηρίζονται τα ωσαύτως χαλύβδινα πεζοδρόμια και κατάστρωμα.
3. Ελεύθερον Άνοιγμα: 82,30 μ.
4. Συνολικόν Μήκος: 91,50 μ.
5. Πλάτος Καταστρώματος: 7,30 μ.
6. Πλάτος Εκατέρωθεν Πεζοδρομίων: 1,37 μ. έκαστον
7. Συνολικόν βάρος (πλην βάθρων): 440 τόννοι
8. Διαδικασία κατασκευής:
α) Συναρμολόγησις επί ειδικών Κυλίστρων Καθελκύσεως εκτός της Διώρυγος και προώθησις επί των κυλίστρων εις την τελικήν θέσιν εδράσεως αυτής.
β) Κατά τη διαδικασία της συναρμολογήσεως προσηρμόσθη προσωρινός πρόβολος μήκους 50,00 μ. εξ υλικού Μπέλλεϋ και ούτω κατά την προώθησιν της Γεφύρας το ελεύθερον άκρον του προβόλου ειδράσθη εις την έναντι όχθη και απεφεύχθη ο κίνδυνος Ανατροπής και Καταπτώσεως του φορέως εις την Διώρυγα.
________________________________
Πηγή Φωτογραφίας: ΤΟ ΒΗΜΑ, 10 Νοεμβρίου 1973
Αρχείον Μάκη Σούρμπη
Δημοσίευση: Ιανουαρίου 23, 2018
LIKE στη σελίδα μας στο FACEBOOK για να είστε πάντα ενημερωμένοι

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΤΟΥ ΙΣΘΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών. Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 

ΕΛΛΑΔΑ

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

ΥΓΕΙΑ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΚΟΣΜΟΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΑΡΧΕΙΟ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΠΑΡΑΞΕΝΑ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator