Το πρόβλημα είναι, πως καλλιεργείται η εθνική συνείδηση από το εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο προβλέπεται από το σύνταγμα;
Ποιος είναι ο ρόλος των εθνικών επετείων και των εθνικών εορτών στο εκπαιδευτικό σύστημα, ποια η παιδαγωγική τους αξία και ποια η εκπαιδευτική τους αξία;
Η μαθητική παρέλαση συντελεί στην πραγματοποίηση των στόχων παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών; Η απονομή της σημαίας (τις περισσότερες φορές με κλήρωση) σε έναν από τους καλύτερους μαθητές στην τάξη σαν βραβείο συντελεί σε αυτούς τους στόχους;
Δυστυχώς η σημαία έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό του εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν υπάρχει θεσμοθετημένο, ένα βραβείο για τον καλό μαθητή. Ένα βραβείο με σημαντική ηθική αξία για το κοινωνικό περιβάλλον του μαθητή. Αυτό το κενό, το καλύπτει το εκπαιδευτικό σύστημα με την απονομή της σημαίας.
Στο εκπαιδευτικό μας σύστημα μπερδεύουμε την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης, με την αποτίμηση της εκπαιδευτικής προσπάθειας ενός μαθητή και την απονομή της σημαίας ως βραβείο. Με συγχωρείτε αλλά αυτή η πρόταση δεν έχει λογική συνοχή... και να ‘ταν το μόνο που στο εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχει λογική συνοχή.
Πάντως υπάρχουν λύσεις για το ξεμπέρδεμα αυτής της κατάστασης. Σίγουρα δεν είναι η κλήρωση μερικές φορές γελάω με το τι ανούσιο μπορεί να σκεφτεί ο κάθε υπουργός και να δημιουργήσει ένταση άνευ λόγου. Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα, αλλά σταματώ εδώ.
Εκπαιδευτικός
Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.
Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.