Ράλι Ακρόπολις: 3ος ο Αθανασούλας, μετά και την 2η ΕΔ

0



Μετά την 2η ΕΔ EKO Racing Άμφισσα 1, στην 3η θέση ο Αθανασούλας. Επέστρεψε στον αγώνα με τον ταχύτερο χρόνο της ΕΔ ο Kajetanowicz.

Ο πρωταθλητής Kajetanowicz επέστρεψε στον αγώνα, μετά την τούμπα που είχε στην 1η ΕΔ, γράφοντας μάλιστα τον καλύτερο χρόνο στην 2η ΕΔ του 2016 Seajets Ράλι Ακρόπολις.

Ο Kajetanowicz έκανε μια βαθιά μπούκα σε αργή στροφή, με αποτέλεσμα το Ford Fiesta R5 της LOTOS RallyTeam να τουμπάρει. «Χτυπήσαμε κάτι και το αυτοκίνητο σηκώθηκε. Δεν υπήρχαν θεατές εκεί κοντά να μας βοηθήσουν και έτσι έπρεπε να περιμένουμε αρκετά λεπτά μέχρι να έρθει βοήθεια για να επαναφέρουμε το αυτοκίνητο στον δρόμο», δήλωσε ο Kajetanowicz. Παρότι δεν δείχνει σε τόσο καλή κατάσταση, ο πρωταθλητής το... απογείωσε, με την καλή έννοια αυτή την φορά, γράφοντας τον πρώτο χρόνο στην 2η ΕΔ, με διαφορά 4,4” μπροστά από τον Sirmacis, νικητή της 1ης ΕΔ.

Τον τρίτο χρόνο στην Ειδική Διαδρομή έκανε και πάλι ο Λάμπρος Αθανασούλας, με διαφορά 12,7” από τον πρώτο. Το ελληνικό πλήρωμα κρατά την 3η θέση στην γενική κατάταξη, 31” πίσω από τον Simarcis που προηγείται με το Fabia R5. Στην δεύτερη θέση, μόλις 5” μπροστά από τους Έλληνες, είναι ο Lukyanuk (Fiesta R5) ο οποίος έκανε τον 6ο χρόνο στην 2η ΕΔ.

Δηλώσεις οδηγών μετά τη δεύτερη ΕΔ
1 KAJETANOWICZ Kajetan - BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5
«Έκανα μπούκα στην πρώτη ειδική, χτυπήσαμε κάτι και τουμπάραμε. Δεν υπήρχαν θεατές να μας βοηθήσουν, και χάσαμε πολύ χρόνο. Το αυτοκίνητο λειτουργεί κανονικά. Στην τελευταία ειδική το διασκεδάσαμε».

2 LUKYANUK Alexey - KAPUSTIN Roman FORD Fiesta R5
«Χτυπήσαμε σε μια μεγάλη πέτρα». Κλαταρισμένο ελαστικό.

3 TARABUS Jaromir - TRUNKAT Daniel SKODA Fabia R5
«Προσπαθήσαμε να πιέσουμε. Όλα καλά, το διασκεδάζουμε».

4 BOTKA David - SZELES Peter CITROEN DS3 R5
«Τώρα όλα είναι καλά με τον κινητήρα».

6 JEETS Raul - TOOM Andrus SKODA Fabia R5
«Κάναμε κάπως κακή επιλογή ελαστικών, αλλά όλα πήγαν καλά».

7 DELLA CASA Federico - POZZI Domenico PEUGEOT 208 T16
«Η ειδική ήταν καλή, αλλά πολύ πολύ γλιστερή. Στο πρώτο κομμάτι είναι πολύ δύσκολο να οδηγήσεις».

9 ATHANASSOULAS Lambros - PANAGIOTOUNIS Elias SKODA Fabia R5
«Αυτή η ειδική πήγε καλύτερα. Είμαστε κάπως ταχύτεροι, ίσως να πλησιάσαμε τους υπόλοιπους».

10 KOLTUN Jaroslav - PLESKOT Ireneusz FORD Fiesta R5
«Πολύ δύσκολη, ειδικά στην αρχή».

11 SIRMACIS Ralfs - SIMINS Arturs SKODA Fabia R5
«Πήγε πολύ καλά, αλλά κάποια στιγμή έχασα τα φρένα. Έπρεπε να τρομπάρω το πεντάλ με το πόδι».

14 SCATTOLON Giacomo - ZANINI Paolo MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Είχαμε πρόβλημα με το κιβώτιο στην ειδική, τώρα και με το συμπλέκτη. Δεν ξέρω αν θα συνεχίσουμε».

15 ALONSO Juan Carlos - MONASTEROLO Juan Pablo MITSUBISHI Lancer EVO X
Σταμάτησε στην Ε.Δ., πιθανώς από πρόβλημα στον κινητήρα.

16 TIBOR Erdi Junior - GYORGY Papp MITSUBISHI Lancer EVO X
«Οι δύο προηγούμενοι είναι στην άκρη του δρόμου. Είναι πολύ χαλαρό το χώμα, χάσαμε πολύ χρόνο».

17 CHUCHALA Wojciech - DYMURSKI Daniel SUBARU Impreza WRX STI
«Ήμασταν προσεκτικοί, όλα καλά».

18 RANGA Peter - BAN VIKTOR MITSUBISHI Lancer EVO IX
«Πολύ χαλαρό χώμα. Χάσαμε χρόνο λόγω της σειράς εκκίνησης».

19 JACQUET RIOS Jose Luis - VARGAS PEOA Hernan MITSUBISHI Lancer EVO X
«Ήταν ευκολότερη από την προηγούμενη ειδική, αλλά δεν υπήρχαν γραμμές να ακολουθήσουμε».

Δημοσίευση: Μαΐου 07, 2016

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Ράλι Ακρόπολις: 3ος ο Αθανασούλας, μετά και την 2η ΕΔ"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator