Σενάριο συνωμοσίας Β' μέρος - Μάθε παιδί μου γράμματα

0



...συνέχεια από το προηγούμενο

[Το δεύτερο μέρος είναι κάπως εμβόλιμο στο σενάριο, αλλά το θεώρησα απαραίτητο.]

Μέρος δεύτερον

Μάθε παιδί μου γράμματα

     Χαμογελάω πικρά, όταν θυμάμαι την λαχτάρα των αγαπημένων μου ηρώων να δουν εγγράμματες τις νεότερες γενιές του λαού, πιστεύοντας ότι η μόρφωση θα τους απελευθέρωνε από τα ελαττώματα της μακραίωνης δουλείας. Μήπως οι γραμματιζούμενοι δεν ήσαν αυτοί, που τους έπλεξαν την φούρκα γύρω από τον λαιμό με ψέματα και δολοπλοκίες; Μήπως οι πιστοί τους σύντροφοι στον αγώνα, δεν ήσαν εξίσου αγράμματοι με τους ίδιους; Βέβαια είχαν κάποιο δίκιο, γιατί η αμάθεια τους έκανε εύκολα θύματα των επιτήδειων. Επίσης με την μεριά μας ήσαν και κάποιοι εγγράμματοι. Αυτό όμως δεν απέτρεψε κορυφαία και δραματικά λάθη. Ο πιο μορφωμένος και εμπνευσμένος όλων, ο Νεόφυτος Βάμβας, δεν συναίνεσε στην δολοφονία του Αντώνη Οικονόμου; Ο αγνός Δ. Υψηλάντης δεν είχε την αφέλεια να δείξει φανερά την προτίμηση του στους πολεμιστές, πράγμα που του απαγόρεψε να παίξει τον ενωτικό ρόλο, που είχε τόσο ανάγκη η πατρίδα; Μήπως το ίδιο περίπου λάθος δεν έκανε και ο Καποδίστριας, παρότι ήταν εξ επαγγέλματος διπλωμάτης και μάλιστα εκ των κορυφαίων της Ευρώπης, στερώντας με τον πρόωρο θάνατο του κάθε δυνατότητα πραγματικής ανεξαρτησίας για την Ελλάδα; Ή μήπως ο ίδιος ο αγράμματος Κολοκοτρώνης δεν είχε τελικά μεγαλύτερη πολιτική οξυδέρκεια από τους παραπάνω; [Παρά τα όσα έγραψαν για την δήθεν αδυναμία του στην πολιτική ανόητοι και εμπαθείς καλαμαράδες. Είχε δύο φοβερά προτερήματα για τον συγκεκριμένο ρόλο· εκπληκτική μετριοφροσύνη και απίστευτη για την εποχή μετριοπάθεια. Μαζί δε με αυτά και τεράστια διορατικότητα. Κι όλα αυτά δεν τα απόχτησε σε ανώτερες σχολές, αλλά στο πιο σκληρό σχολείο του παράνομου βίου και του ασταμάτητου αγώνα.]

     Δεν είναι η εγκυκλοπαιδική, ή η ακαδημαϊκή μόρφωση, που διαμορφώνει σωστούς πολίτες, αλλά η κοινωνική. Υπήρξαν αγράμματοι και υπάρχουν σήμερα ολιγογράμματοι («ημιμαθείς» όπως μας λέει ο Ευαγγελάτος –γιατί ο ίδιος είναι νομπελίστας) πολύ πιο μορφωμένοι κοινωνικά από όλους τους μεγαλοκαθηγητάδες. Υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη από αυτούς που βλέπουμε στην τηλεόραση;     Πραγματικά δεν ξέρω που και πως παρέχεται αυτή η μόρφωση. Ολοι στα ίδια σχολεία δεν πήγαμε; Ολοι στο ίδιο περιβάλλον δεν ζούμε; Γιατί δεν είμαστε όλοι ίδιοι; Υπάρχουν άνθρωποι που εξ αρχής ήσαν καλά παιδιά και παρέμειναν, υπάρχουν άλλοι που πέρασαν δια πυρός και σιδήρου και από διάβολοι έγιναν άγγελοι, υπάρχουν και «καλά παιδιά» που στην πορεία  αποδείχτηκαν τα μεγαλύτερα καθίκια. Στατιστικά στην τρίτη κατηγορία ανήκουν οι περισσότεροι γραμματιζούμενοι. [Με το «γραμματιζούμενοι» δεν εννοώ «»εγγράμματοι», αλλά «πολυμαθείς».]

     Τους φθονώ και τα λέω αυτά; Βλέποντας συνεντεύξεις πολλών κορυφαίων Ελλήνων αστροφυσικών, άκουσα τα χειρότερα για τους συναδέλφους τους μεγαλοκαθηγητάδες. Αρα είναι και εκείνοι το ίδιο φθονεροί με εμένα. Και μιλάμε για μία επιστήμη, που όλοι έχουμε μία πολύ εξιδανικευμένη εικόνα. Οι αστροφυσικοί είναι εκείνα τα παιδιά, που έστρεψαν την πλάτη στα τετριμμένα και γύρισαν το βλέμμα τους στον ουρανό. Παρόλα αυτά δεν ξεπέρασαν την ανθρώπινη φύση τους, τις μικρότητες, τις κακίες, τον εγωισμό. Μπορεί να φανταστεί κανείς, τι γίνεται με ειδικότητες, που από την φύση τους δίνουν μεγάλες δυνατότητες κοινωνικής δύναμης, όπως η Νομική, η Οικονομολογία, η Ιατρική. Κατά την γνώμη μου, για να επιλέξει κανείς την Ιατρική, ή πρέπει να αγαπάει πολύ τον άνθρωπο (και την επιστήμη) πράγμα που δεν τον κάνει και αλάθητο βέβαια, ή πρέπει να αγαπάει πολύ το χρήμα και την κοινωνική εξουσία. [Υπάρχουν και εκείνοι που αγαπούν μεν τον άνθρωπο, αλλά πιο πολύ αγαπούν τον εαυτούλη τους. Τι να κάνουμε; Αυτή είναι η ανθρώπινη φύση και οι περισσότεροι είμαστε αδύναμα ανθρωπάκια. Δεν είναι ανάγκη να το παίζουμε ήρωες, γιατί γρήγορα ξευτιλιζόμαστε. Καλύτερο είναι να προσπαθούμε να βελτιωθούμε και ο καλύτερος τρόπος είναι να κοιτάζουμε κατάματα την άβολη αλήθεια.]

     Η αποθέωση του επιστημονικού κόσμου μόνο κακό κάνει και στους ίδιους και στην επιστήμη και στην κοινωνία και η τελευταία πληρώνει και θα πληρώσει ακριβά το ολέθριο αυτό σφάλμα. Η ταύτιση της έννοιας της επιστήμης με καιροσκοπικές και εκβιαζόμενες πλειοψηφείες είναι ότι πιο αυτοκτονικό θα μπορούσαμε να κάνουμε. Μπορεί να φανταστεί κανείς τον Νεύτωνα, ή τον Αϊνστάιν να εκφράζουν την γνώμη τους με την επωδό «η επιστήμη λέει»; Εκείνο που δεν τόλμησαν να πούνε ποτέ αυτοί οι κορυφαίοι επιστήμονες και σπουδαίοι στοχαστές, το έχουν κάνει τσίχλα στο στόμα τους οι Μόσιαλοι και οι Βασιλακόπουλοι και όχι μόνον αυτοί· Ευαγγελάτοι, Καμπουράκηδες, Πρετεντέρηδες, Πορτοσάλτηδες έχουν γίνει οι ταγοί της «επιστημονικής αλήθειας», που σβήνουν μονοκοντυλιά ακαδημαϊκούς τίτλους και ρίχνουν στον καιάδα της «αμάθειας» και της «ημιμάθειας» τον Μοντανιέ, τον Ιωαννίδη, τον Κούβελα.

     Και να ήταν μόνο αυτή η έξαλλη προπαγάνδα, θα ήταν καλά. Θέλουν ντε και καλά να κάνουν νόμο την «μοναδική επιστημονική αλήθεια» και ήδη άρχισαν!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν ξέρω, αν αυτά που γράφω είναι νόμιμα, ή παράνομα και αν κάποια μέρα κάνει ντου στο σπίτι η αντιτρομοκρατική… Και οι νομικοί δεν βρίσκουν τίποτα το μεμπτό, τίποτα το αντισυνταγματικό!!!!!!!!!!!!!!!!! [Εβαλαν λίγο φρένο βέβαια στον ταλιμπανισμό των βουλευτών, των τηλεειδικών και των δημοσιογράφων, αλλά ήδη οι πρόσφατοι νόμοι για διασπορά ψευδών ειδήσεων αφήνουν τεράστια περιθώρια στην φασιστική λογοκρισία.] Ψευδής είδηση είναι να ισχυριστώ, ότι έχω αποδείξεις για αυτό που ισχυρίζομαι (αν δεν έχω) όχι το να εκφράζω την γνώμη, ότι είναι αληθές. Π.χ. εγώ πιστεύω, ότι ο ιός διέφυγε από το εργαστήριο της Βουχάν, γιατί η Κίνα έχει δεκάδες χιλιάδες πόλεις και συνέβη σε αυτήν που υπήρχε ο ιός. Δεν μπορώ να το αποδείξω φυσικά, αλλά θα το βουλώσω, επειδή θίγει κάποιους;

     Εκείνοι που ισχυρίστηκαν, ότι ο παγκολίνος έφαγε την νυχτερίδα κι έτσι ο ιός βρέθηκε στην ιχθυαγορά της Βουχάν (που βρίσκεται δίπλα στο ιολογικό εργαστήριο) κλήθηκαν να αποδείξουν τον ισχυρισμό τους; Κι όμως διέσπειραν σκόπιμα μία καταφανώς ψευδή είδηση, βάζοντας τα θεμέλια του διχασμού. Ηδη από τις πρώτες μέρες της πανδημίας οι φανατικοί επιστημολάγνοι παπαγάλοι, καθοδηγημένοι από τους προπαγανδιστές των «έγκριτων» ΜΜΕ, «εξηγούσαν» στους αποσβολωμένους αρνητές «Βρε ηλίθιε, ένας παγκολίνος έφαγε μία νυχτερίδα κι έτσι διαδόθηκε ο ιός στην ψαραγορά. Τι δεν καταλαβαίνεις;»!!!!!!!!!!![Μπροστά ήσουνα ρε φίλε;] Κι όμως έπρεπε να κάνουμε μόκο ακόμα και για ένα τέτοιο τερατώδες ψέμα, επειδή δεν είχαμε αποδείξεις!!!!!!!!!!!!!!

     Γιατί όμως να φτιάξουν αυτό το παραμύθι, αν δεν υπήρχε κάτι ένοχο, που προσπάθησαν να το κουκουλώσουν; Δεν μπορούσαν απλά να ρίξουν την ευθύνη στην Κίνα; Αυτή η χοντροκομμένη «δικαιολογία» δείχνει πανικό (άρα ο ιός διέφυγε από ατύχημα). Προσπάθησαν να βρούν άλλοθι, χωρίς να τους κατηγορήσει κανείς. Αντέδρασαν εξ αρχής ως ένοχοι διασπείροντας ψευδείς ειδήσεις. [Ζω για την ημέρα που θα δικαστούν με τους νόμους που έφτιαξαν, γιατί αυτοί τους έχουν παραβιάσει όλους σε απείρως μεγαλύτερο βαθμό από τους «θεματοφύλακες του Συντάγματος».]

     Ηξεραν βέβαια, ότι θα αποκαλυφθούν οι σχέσεις τους με το εν λόγω εργαστήριο, αλλά και πάλι, θα μπορούσαν να πουν, ότι έκαναν πειράματα, για να ανακαλύψουν εμβόλια. Ποιος θα τους κατηγορούσε; Αλλά όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.

     Για την ευθύνη της ιατρικής κοινότητας θα μιλήσω στο τρίτο μέρος του παρόντος σεναρίου. Προς το παρόν θα πω την γνώμη μου για την νέα «θρησκεία», την επιστημολαγνεία, προσπαθώντας να υπερασπιστώ την επιστήμη από τον σημερινό εκφυλισμό της από τους δήθεν υπηρέτες της και τον αυριανό διασυρμό της από τους απογοητευμένους οπαδούς της, αλλά και τους διαχρονικούς εχθρούς της. Όπως δεν φταίει ο Χριστός για αυτούς που καπηλεύονται το όνομα του, έτσι δεν είναι η επιστήμη ο εχθρός μου, αλλά οι βιαστές της.

     Το κακό ξεκινάει από το σχολείο με το «μάθε παιδί μου γράμματα». Αυτό βεβαίως θα ήταν καλό, αλλά έχει και συνέχεια «…για να μην γίνεις σκαφτιάς σαν εμένα». Εκεί είναι το ρεζουμέ της υπόθεσης. Το πασπαλίζουνε βέβαια με το «και να γίνεις χρήσιμος στην κοινωνία», αλλά κατά βάθος η περδικούλα τους το ξέρει, ότι αυτά είναι δικαιολογίες για να αποκοιμίσουν και την δική τους συνείδηση και των παιδιών τους· ο στόχος είναι το βόλεμα και η κοινωνική ανέλιξη. Και ο μόνος τρόπος να μπεις στην καλή κοινωνία είναι η υποταγή. Υποταγή στην ακαδημαϊκή ιεραρχία και στις γνώσεις που αυτή επιλέγει να σου προσφέρει.

     Το τυρί είναι τα μαθηματικά, η μόνη επιστήμη, που πληρεί όλους τους όρους, για να ονομάζεται «επιστήμη», γιατί ανάγει πάντα τις παραδοχές της στην κοινή λογική. Εκεί ο μαθητής διαπιστώνει, ότι αυτά που φαίνονται ακαταλαβίστικα για τους παππούδες του και μαγικά για τους προπάππους, είναι η ίδια η λογική, χωρίς καμία υπέρβαση. Γι αυτό όλες οι επιστήμες προσπαθούν να εκφραστούν με μαθηματικό τρόπο, πράγμα που κρύβει πολλές παγίδες, που είναι αδύνατον να εντοπίσει και να κατανοήσει ένα παιδί, αφού ούτε η συντριπτική πλειοψηφεία των επιστημόνων δεν μπορεί. Αυτή η μαθηματική έκφραση των φυσικών επιστημών δεν γίνεται εκ του πονηρού βέβαια. Απλά χρησιμοποιούν ένα σίγουρο εργαλείο, προσπαθώντας να φτάσουν στην αλήθεια. Μπορεί όμως να γίνει και από σκοπιμότητα, για να «τεκμηριωθούν» έωλα, ή αμφισβητήσιμα συμπεράσματα.

     Παράδειγμα από την πανδημία δόλιας κατάχρησης αυτής την τακτικής: με σωστά μαθηματικά μας λένε άρες μάρες, όπως ότι με μαθηματικά μοντέλα φτάνουν σε παραλογισμούς, όπως να επιβάλουν καραντίνα εισερχομένων ένα μήνα μετά το πρώτο κρούσμα και όταν τα βεβαιωμένα κρούσματα ήσαν πλέον 700!!!!!!!!!!!!!!! Φταίνε τα μαθηματικά για αυτήν την αγυρτεία, ή οι βιαστές της επιστήμης;

     Ποιο είναι το κόλπο για να δώσουν επιστημονική επίφαση στις αποφάσεις τους για την πανδημία; Ορίζουν αυθαίρετα τις παραμέτρους μίας εξίσωσης και εν συνεχεία το ίδιο αυθαίρετα ορίζουν και τις τιμές. Όχι χωρίς κάποια λογική τεκμηρίωση, αλλά σίγουρα αυθαίρετα. Η λογική τεκμηρίωση μπορεί, για παράδειγμα, να βασίζεται σε στατιστικά στοιχεία, αλλά αυτό δεν σημαίνει, ότι μία παράμετρος που μπορεί να οριστεί στο 1,5 θα ήταν παράλογο να οριστεί στο 1,3 ή στο 1,7.  Αν ορίζαμε έτσι τις παραμέτρους (από τόσο έως τόσο) ακόμα και με 10 παραμέτρους το αποτέλεσμα θα ήταν χαοτικό. [Βέβαια προκειμένου να ορίσουμε ως τιμή τον μέσο όρο των πιθανών τιμών, μπορούν να μπουν και παράμετροι στατιστικής ασφάλειας, αλλά κι αυτό αυθαίρετο δεν είναι; Τι αποκλείει να αποδειχτούν αληθείς όλες οι κατώτατες, οι όλες οι ανώτατες τιμές και με τους μέσους όρους που χρησιμοποιήσαμε, να βρεθούμε παρασάγγας μακριά από την αλήθεια;] Εκτός αυτού, τι μας εγγυάται, ότι σε ένα πρόβλημα υπάρχουν μόνο οι παράμετροι που επίσης ορίσαμε αυθαίρετα; Και τι να σου κάνει και το (υποθετικό) τέλειο μοντέλο, όταν το ερώτημα σου είναι εντελώς λάθος; Το να επαρκέσουν οι ΜΕΘ έπρεπε να είναι το ερώτημα, ή το να μην φτάσουμε εκεί;

     Αλλά ας επιστρέψουμε στα της παιδείας. Εντυπωσιασμένος λοιπόν ο μαθητής από τα μαθηματικά, δεν διανοείται να αμφισβητήσει τις άλλες φυσικές επιστήμες, πολλώ δε μάλλον που ακόμα δεν ξέρει τίποτα ούτε από την φύση, ούτε από μηχανές. Ολα γι αυτόν είναι παράξενα και γοητευτικά και πιο πολύ η πεποίθηση, ότι αφού σίγουρα δεν είναι μάγια, κάποια μέρα θα τα κατανοήσει και ο ίδιος. Φυσικά ούτε και οι άλλες επιστήμες λένε βλακείες· απλά μερικά πράγματα δεν είναι τόσο σίγουρα, όσο τα αντιλαμβάνεται η εκάστοτε επιστημονική κοινότητα. Στην εποχή μας όμως είναι τόσο καλά δεμένα όλα με μαθηματικό τρόπο, που χρειάζεται τεράστια εξειδίκευση και ταυτόχρονα πολύ καθαρό μυαλό, για να μην πελαγώσεις προσπαθώντας να βρεις ατέλειες και λάθη. Ετσι ο νέος μεγαλώνει με συγκεκριμένη πεποίθηση σχετικά με τις φυσικές επιστήμες, πιστεύοντας ότι οι εκάστοτε κυριαρχούσες αντιλήψεις είναι και οι αληθείς.

     Όταν δε μπουν στο αμφιθέατρο του πανεπιστημίου και οι θεατρίνοι τους πουν «Κύριοι συνάδελφοι, καλώς ορίσατε στην ακαδημαϊκή κοινότητα», καταλαβαίνουν, ότι δεν πρέπει να αποσκιρτήσουν επ ουδενί από αυτήν. Περιθώρια να ξεδώσεις σαν ανήσυχος νέος υπάρχουν, αλλά υπάρχουν και όρια, που μαθαίνεις να μην ξεπερνάς. Ετσι στην χειρότερη θα γίνεις ψιλοπρονομιούχος κι όχι σκαφτιάς σαν τον πατέρα σου. Μαθαίνεις, ότι οι καθηγητές είναι «θεοί», που μόνο από άλλους καθηγητές μπορούν να αμφισβητηθούν κι αυτό με μέτρο, μην θιγούν και οι «ισορροπίες»…

     Βλέπεις καθηγητές να κλέβουν τις εργασίες φοιτητών και αυτοί να μην διαμαρτύρονται, γιατί αύριο θα κάνουν και αυτοί το ίδιο. Βλέπεις γκόμενες να παίρνουν βαθμούς, γιατί κοιμήθηκαν με τον καθηγητή τους και δεν λες τίποτα, γιατί «υποθέτεις», ότι σαγηνεύτηκαν από το μυαλό του πορνόγερου. Κάθε μέρα βυθίζεσαι περισσότερο στο σύστημα, που «αμφισβήτησες» ως φοιτητής, παίρνεις κούρσα, εξοχικό και βαυκαλίζεσαι, ότι όλα αυτά οφείλονται στην «επιστήμη», που και συ «υπηρετείς». Ότι είσαι ένας καλοπληρωμένος υπηρέτης είναι αλήθεια, αλλά όχι της επιστήμης. Και τώρα που το σύστημα σου ζητάει να βάλλεις πλάτη για την «επιστήμη» δεν θα το κάνεις; Μα γι αυτό σε ταΐζουμε αστακομακαρονάδα κι όχι σκέτη από γιουβέτσι, για να γίνεις παραμακατζού στους μεγαλοκαθηγητάδες. Μήπως θέλεις να σε πετάξουμε έξω από τον επιστημονικό σου σύλλογο; Να σου πάρουμε πίσω και το δίπλωμα; Γι αυτό κάνει τουμπεκί, όχι μόνο ο ιατρικός, αλλά ολόκληρος ο επιστημονικός κόσμος. [Δεν ξέρουν όμως τι τους περιμένει, όταν τελειώσει το ρολάκι τους.]

     Διαμαρτύρονται, όταν τους λέμε «Μένγκελε» που θέλουν να εμβολιάσουν ακόμα και τα βρέφη. Να τους θυμίσω, ότι οι Μένγκελε ήσαν λίγοι, αλλά υποταγμένοι υπηρέτες του Ναζισμού ήσαν όλοι οι γιατροί και οι επιστήμονες (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Μήπως τόλμησε κανείς, έστω να περιποιηθεί τους τραυματισμένους αιχμαλώτους και μάλιστα χωρίς διάκριση από τους δικούς τους στρατιώτες, όπως επιβάλλει ο «όρκος» τους; Να τους θυμίσω επίσης, ότι αυτά τα καθεστώτα βασίζονταν στην συντριπτική πλειοψηφεία των λαών τους (άρα ήσαν όσο «δημοκρατικά» είναι και τα σημερινά). Βέβαια για τους περισσότερους είναι υπερβολή το «Μένγκελε»· το «πειθαρχικοί παπαγάλοι» αρκεί. Αχ καημένε Γέρο να ξέρες τι φυτίλι έβαλες στην Πνύκα; Ηταν πολύ βραδύκαυστο όμως και δεν είδες τα αποτελέσματα, αλλιώς θα τους έλεγες «Ούστ· πάτε πρώτα να οργώσετε κανά χωράφι να γίνετε άνθρωποι και μετά γράμματα να μην σας πιάνουν κορόιδα οι πονηροί».

     Οι Βίκινγκς έλεγαν, ότι ο ιδανικός άνδρας είναι «πολεμιστής, αγρότης, τεχνίτης». Εγώ λέω, ότι ο ιδανικός άνθρωπος είναι αγρότης, τεχνίτης, επιστήμονας, πολεμιστής. [Το τελευταίο μόνο όταν χρειάζεται πραγματικά.] Το «επιστήμονας» το βάζω προτελευταίο, γιατί η ακράδαντη πεποίθηση μου είναι, ότι η επιστήμη είναι πολύ γοητευτική, αλλά τους καρπούς της πρέπει να τους γευόμαστε, όταν είναι ώριμοι (όπως και γενικότερα όλους τους καρπούς). Συνεπώς δεν προσπαθώ να λύσω τα προβλήματα μου με νεωτερισμούς, αλλά με την ώριμη τεχνολογία, αυτήν που πλέον κατέχει και ο αγρότης και ο τεχνίτης. Την επιστήμη την θεωρώ χρήσιμη να φτιάχνει μία νέα τεχνολογία, που θα χρησιμοποιήσω όταν και όπως πρέπει·  δεν θα πιαστώ απελπισμένα από καινούργιες εφευρέσεις, για να αντιμετωπίσω τα άμεσα προβλήματα. Λοιδορούν τα μαντζούνια οι «μεγάλοι επιστήμονες». Στην Κίνα με μαντζούνια αντιμετώπισαν τον ιό, πριν τα (συμβατικά) εμβόλια και τα φάρμακα και μαζί με την επίσης «αναχρονιστική» καραντίνα τον ξεπάστρεψαν. Δεν είναι απαραίτητο λοιπόν να πέφτουμε με τα μούτρα στους νεωτερισμούς.

     Απέναντι σε κάθε επιστημονικό νεωτερισμό διαμορφώνονταν πάντα δύο στρατόπεδα. Το ένα λέει πως είναι πρόοδος και πανάκεια, το άλλο, ότι θα έλθει το τέλος του κόσμου. Τελικά και τα δύο και διαψεύδονται εν μέρει και επιβεβαιώνονται εν μέρει. Το τέλος του κόσμου δεν ήλθε ακόμα· αντίθετα ήλθαν πολλές ευκολίες. Από την άλλη, αυτός είναι ένας άλλος κόσμος, πέρα από τα ανθρώπινα μέτρα και οι κίνδυνοι ακόμα και αφανισμού της ανθρωπότητας συνεχώς αυγαταίνουν. Κάθε νέα μεγάλη ανακάλυψη προσθέτει κι άλλους. Μπορεί οι αντιρρήσεις των συντηρητικών να εδράζονται συχνά σε προκαταλήψεις και δεισιδαιμονίες, αλλά σχεδόν πάντα αποδεικνύονται βάσιμες. Αυτό που λέμε εμείς οι «οπισθοδρομικοί» είναι «με μέτρο ρε παιδιά τα πειράματα» κι αμέσως ανοίγει ο οχετός και ρέει το υβρεολόγιο.

     Συνάδει με την επιστημονική ηθική η μαζική χρήση ανώριμης τεχνολογίας; Συνάδει όμως με τα συμφέροντα της ανταγωνιστικής οικονομίας και την μούρλια των μεγαλοκαθηγητάδων να φτιάξουν έναν δικό τους κόσμο, χωρίς τις «ατέλειες» του φυσικού (κόσμου). Ετσι πιαστήκαν χέρι χέρι τα μεγαλύτερα καθίκια της οικονομίας με τους πιο αλαζόνες  επιστήμονες και τα κοπάδια των σφαγίων ακολουθούν.

     Ζούμε στην εποχή της επιστημολαγνείας, που δεν έχει καμία σχέση με τον επιστημονικό –ορθολογικό τρόπο σκέψης, αλλά με την άκριτη λατρεία των σταρ του χώρου και διάφορων μοντέρνων πιασάρικων θεωριών. Οσοι θέλουν να θεωρούνται «ψαγμένοι», έβαλαν τους επιστήμονες στην θέση των παπάδων, των μάγων και των οιωνοσκόπων, ως αυθεντικούς εκφραστές πάσης αληθείας. Οποιος εκφράζει την παραμικρή αμφισβήτηση στα επιστημονικώς «αποδεδειγμένα», αυτομάτως κατατάσσεται στους «γραφικούς», τους «αμόρφωτους», τους «συνωμοσιολόγους», ακόμα κι αν είναι κι ο ίδιος επιστήμονας.

     Στην πραγματικότητα οι επιστημολάγνοι δεν διαφέρουν σε τίποτα απολύτως από τους πιο κολλημένους θρησκόληπτους, ούτε ως προς την μεταφυσική αντιμετώπιση των (δικών τους) ταγών της «αλήθειας», ούτε όσον αφορά τον ταλιμπανισμό του πολιτικού και «φιλοσοφικού» τους λόγου και του κοινωνικού τους «πολιτισμού». Οι άνθρωποι απλά έχουν μάθει να παπαγαλίζουν κάθε μοντέρνα και εντυπωσιακή θεωρία. Αν ζούσε ο Αϊνστάιν θα έκανε μεγάλη καζούρα σε όλους αυτούς, που μεταξύ άλλων, θεοποίησαν και τον ίδιο (άλλωστε αυτό έκανε, όσο ζούσε).

     Κι άμα πέσεις στην λούμπα της προσωπολατρείας, δεν έχει τέλος ο κατήφορος, καθώς (ξεκινώντας από τον Αϊνστάιν) μπορεί να καταλήξεις να λατρεύεις και την Ματίνα Παγώνη… Είναι απίστευτη η μαζική παράκρουση των υποτιθέμενων πιο «μορφωμένων» τμημάτων της κοινωνίας μας και βέβαια αυτό ξεμπροστιάζει και την ποιότητα του μορφωτικού τους υπόβαθρου και την κριτική τους ικανότητα και το θάρρος της γνώμης τους και την «δύναμη» της προσωπικότητας τους.

     Είναι εκπληκτικό, πως ελάχιστοι άνθρωποι καβατζάρισαν για πάρτι τους την έννοια της επιστήμης και παρά τις καταστροφικές ανοησίες τους σε χρόνο ρεκόρ υπέταξαν ολόκληρη την «επιστημονική» κοινότητα!!!!!!!!!

     Εχουμε μπει σε έναν απίστευτο Μεσαίωνα της νέας ψευτοθρησκείας, που κατηγορεί για μεσαιωνισμό όσους της αντιστέκονται!!!!!!!!!!!!! Όπως τότε η ιερά εξέταση έκοβε κι έραβε την αλήθεια κατά το δοκούν, στηριγμένη στον φανατισμό των ανόητων και των προνομιούχων, έτσι και τώρα διαμορφώθηκαν στρατιές έξαλλων φανατικών, πρόθυμων και για το πιο φασιστικό μέτρο. Ακόμα και οι πιο φανατικοί της άλλης πλευράς δεν έκαψαν όλα τα βιβλία του Τριβιζά, αλλά μόνο αυτό που έλεγε για τα εμβόλια. Οι άλλοι, οι «μορφωμένοι», όπου σταθούν κι όπου βρεθούν, μας σκυλοβρίζουν. Εχω φάει το μπινελίκι της ζωής μου με αυτήν την ιστορία. Λένε γρήγορα γρήγορα φωνάζοντας τα «ατράνταχτα επιχειρήματα τους» και δεν σε αφήνουν ποτέ να απαντήσεις, γιατί «δεν συζητούν με ψεκασμένους, αγράμματους, ακροδεξιούς»!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η κουβέντα πάντα σταματάει εκεί. [Ακόμα κι εγώ έγινα «ακροδεξιός» και αυτοί είναι «δημοκράτες»… Αλλά γι αυτούς έχω ήδη «βεβαρυμμένο» παρελθόν. Τόλμησα να αντιταχθώ στους «δημοκράτες» και στο Μακεδονικό. Τι χρείαν έχετε άλλων αποδείξεων; Φέρτε το κώνειο, να μην τα πολυλογούμε.]        

     Παρότι παιδιόθεν δεν τους είχα και σε μεγάλη εκτίμηση (πλην εξαιρέσεων) δύο χρόνια πριν δεν θα πίστευα, ότι μπορούσαν να φτάσουν σε αυτήν την κατάντια. Κακώς βέβαια, γιατί ιστορία ήξερα και όχι μόνο ιστορία. Κυρίως τους είδα και στην ζωή και είχα σιχαθεί από παλιά την ψευτομετριοφροσύνη τους, που ερχόταν σε τρανταχτή αντίθεση με τον υπερφίαλο ξερολισμό τους και την κακοκρυμένη υπεροψία τους, αλλά γι αυτά θα μιλήσω σε άλλο σενάριο… Είναι ώρα να δούμε τα πρόσφατα «κατορθώματα» τους.

Συνεχίζεται…

Π. Ρέππας

Δημοσίευση: Ιανουαρίου 12, 2022

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Σενάριο συνωμοσίας Β' μέρος - Μάθε παιδί μου γράμματα"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator