Κορινθιακό ενδιαφέρον στο Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας Regularity

0



Έπειτα από τρεις ημέρες και 516 χλμ. σε πανέμορφες διαδρομές της Θεσσαλίας, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Regularity ολοκλήρωσαν τον μεγαλύτερο φετινό αγώνα του είδους, που αποδείχτηκε και ένας από τους πιο απαιτητικούς ακόμα και για τα πιο έμπειρα πληρώματα.

Tο ενδιαφέρον διατηρήθηκε αμείωτο μέχρι το τέλος, δικαιώνοντας τις προβλέψεις που μίλαγαν για υψηλό επίπεδο ανταγωνισμού. Ενδεικτική, άλλωστε, είναι η διαφορά μεταξύ του πρώτου και του τέταρτου πληρώματος, η οποία δεν ξεπερνά τους 2,6 βαθμούς ποινής.
Νικητές του αγώνα, που διεξήχθη στο πλαίσιο του Επάθλου Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων της Διεθνούς Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FIA) είναι οι Κονταράτος Θεμιστοκλής-Ιατρίδης Ιούλιος με Porsche 911 SC. Επιδεικνύοντας εξαιρετική ακρίβεια, βρέθηκαν ήδη από το πρώτο σκέλος στην κορυφή, θέση που κατάφεραν να διατηρήσουν τόσο στο τέλος του δεύτερου σκέλους, όσο και μέχρι τη ράμπα του τερματισμού, με 31 βαθμούς ποινής. Τη δεύτερη θέση κατέκτησαν οι Γιώργος Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας με VW Golf GTI και 32,8 βαθμούς ποινής, ενώ το πόντιουμ συμπλήρωσαν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud Ti και 33,1 βαθμούς ποινής. Με την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης ο Joseph Lambert, συνοδηγός του Christian Crusifix, εξασφάλισε τον τίτλο συνοδηγών στο Επάθλο Ιστορικών Regularity Αυτοκινήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την κακή τους επίδοση στο τρίτο σκέλος του αγώνα, οι Οικονόμου Γιώργος-Οικονόμου Νίκος κατάφεραν να εξασφαλίσουν την πρώτη θέση στο ελληνικό Πρωτάθλημα Regularity.


Επιτυχημένη και η παρουσία των αθλητών μας στον αγώνα της Λάρισας αφού κατάφεραν να τερματίσουν έναν τόσο δύσκολο και απαιτητικό αγώνα αλλά και να είναι στο βάθρο των νικητών στην κατηγορία G . 

Nικητής λοιπόν στην κατηγορία που αφορά αυτοκίνητα από 1.1.1966 – 31.12.1971 , ο Σωτήρης Κολλιόπουλος από το Κιάτο με συνοδηγό την Μαρία Βλαχογιάννη και το Ford Escort MKI RS2000.

Στη 2η θέση της κατάταξης ο σκαραβαίος της Ασημάκης Ανταλλακτικά , ο Ασημάκης Σωτηρόπουλος στο τιμόνι και ο Θύμιος Σουφρίλας στα όργανα κατάφεραν να κάνουν έναν εξαιρετικό αγώνα , παρόλο που η σχεδίαση δεν ευνοούσε τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού.

Τέλος στο τερματισμό και ο αθλητής μας Αλέξης Μουρίκης που πήρε μέρος για πρώτη φορά σε regularity αγώνα με Datsun 810 και τον Τσολίακο Βασίλη δίπλα του .



Η απονομή των επάθλων πραγματοποιήθηκε στη Δημοτική Πινακοθήκη της Λάρισας, της πόλης που φιλοξένησε τον αγώνα, παρουσία εκπροσώπων των χορηγών, όπως και εκπροσώπων όλων των περιοχών που φιλοξένησαν Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2017.
Δημοσίευση: Οκτωβρίου 17, 2017

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Κορινθιακό ενδιαφέρον στο Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδας Regularity"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator