Πάτρα-Πύργος: Ξεκόλλησε η 8η εργολαβία, ξεκινά η ανάδειξη των αναδόχων

0



Με σημαντική καθυστέρηση ξεκινά η διαδικασία προκήρυξης της 8ης και τελευταίας εργολαβίας για την κατασκευή του Αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος. Όπως μαθαίνει το ypodomes.com ο λόγος είναι ένα τεχνικό ζήτημα που είχε προκύψει και το οποίο λύθηκε χθες με την έκδοση σχετικής απόφασης.

Τώρα τα βήματα είναι συγκεκριμένα. Δέσμευση του ποσού της 8ης εργολαβίας και προκήρυξη μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου. Ο διαγωνισμός πιθανότατα θα γίνει τέλη Δεκεμβρίου ή το αργότερο αρχές του νέου έτους, κλείνοντας τη σχετική διαδικασία.

ΠΡΟΧΩΡΑ Η ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Μετά την ένταξη του αυτοκινητόδρομου στο ΕΣΠΑ (με ποσό 355εκατ.ευρώ), προχωρά και η διαγωνιστική διαδικασία. Οι υπογραφές των συμβάσεων αναμένονται στο πρώτο εξάμηνο του 2018 και η ολοκλήρωση τους, χωρίς να συνυπολογίζονται καθυστερήσεις το 2021. Να σημειωθεί ότι στο έργο αυτό δεν έχουμε το πρόβλημα των απαλλοτριώσεων καθώς αυτές είχαν ξεκινήσει από την περίοδο που το τμήμα αυτό άνηκε στην Ολυμπία Οδό.

Σε εξέλιξη είναι και η υπόθεση της κατάθεσης του Φακέλου Μεγάλου Έργου στις υπηρεσίες της Κομισιόν που θα ολοκληρώσει την προετοιμασία και ωρίμανση του έργου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes.com σε αυτή τη χρονική φάση επεξεργάζεται από την ειδική υπηρεσία Jaspers.

Η μετατροπή του τμήματος Πάτρα-Πύργος, έχει περάσει κυριολεκτικά από 40 κύματα μιας και από το 2005 είχε ενταχθεί στην σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, ξεκίνησαν κατασκευές το 2008 με την υπογραφή της σύμβασης, σταμάτησαν το 2011 με την γενική παύση όλων των έργων και στο τέλος του 2013, "ξηλώθηκε" στην τροποποιημένη σύμβαση μαζί με όλο το υπόλοιπο τμήμα μέχρι την Τσακώνα.

Το 2014, ξεκίνησε η πρώτη προσπάθεια δημοπράτησης από τον τότε Υπουργό Υποδομών Μ.Χρυσοχοϊδη προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός αλλά δεν έγινε ποτέ λόγω εκλογών. Η συνέχεια είναι γνωστή με το σπάσιμο του έργου σε 8 εργολαβίες και εκ νέου προσπάθεια του να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.

Ο αυτοκινητόδρομος, φυσική συνέχεια της Ολυμπίας Οδού, έχει μήκος 75χλμ και φτάνει μέχρι την πόλη του Πύργου. Έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά ρεύμα κατεύθυνσης ενώ στο μέσον θα υπάρχουν στηθαία ασφαλείας.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Δημοσίευση: Οκτωβρίου 25, 2017

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Πάτρα-Πύργος: Ξεκόλλησε η 8η εργολαβία, ξεκινά η ανάδειξη των αναδόχων"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator