Μοναδικός στόχος τους ο εθνομηδενισμός

0



Παρά τη διάλυση στο χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια, η παιδεία στέκεται όρθια. Πολλά παιδιά από τα δημόσια σχολεία διαπρέπουν, είναι κορυφαίοι μαθητές, φεύγουν στο εξωτερικό και αναγνωρίζονται απ' όλους.

Παρά τα προβλήματα που υπάρχουν και τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν κανείς δεν αμφισβητεί ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα απευθύνεται σε όλους, και στα φτωχά παιδιά που τους δίνεται μια ευκαιρία να γίνουν κάτι στη ζωή τους.

Τα τελευταία χρόνια έγιναν πολλές επιτυχημένες αλλά περισσότερες αποτυχημένες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Όμως, αυτό που γίνεται σήμερα με τον ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει προηγούμενο. Ο Νίκος Φίλης, ο εμμονικός υπουργός που δεν κατάφερε να πάρει ποτέ του ένα πτυχίο και η μόνη του μόρφωση είναι στις «γιάφκες» της αριστερής ιντελιγκέντσιας της μεταπολίτευσης, έχει χάσει τη μπάλα. Είναι σε κατάσταση πανικού και δεν ξέρει τι κάνει και τι του γίνεται. Άφησε το σχέδιο για την μεταρρύθμιση στα χέρια μιας επιτροπής με πρόεδρο τον Αντ. Λιάκο ο οποίος φαίνεται ότι έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα ή «εκτελεί» συγκεκριμένο σχέδιο.

Προτάσεις που υποτίθεται είναι προοδευτικές αλλά οδηγούν στον εθνομηδενισμό, στη σύγκρουση με την ορθόδοξη θρησκεία, στο χτύπημα της ελληνικής γλώσσας, στην ανάπλαση παίδων γαλουχημένων με τις «θολές» κουλτουριάρικες απόψεις της αριστερής... διανόησης των Εξαρχείων. Δεν είναι μόνο οι προτάσεις για τις παρελάσεις και τα θρησκευτικά. Διαβάστε τι λέει ο ίδιος ο Φίλης: «Πιστεύει κανείς ότι στην Α’ Γυμνασίου που το παιδί σήμερα τρώει ... στο κεφάλι τρεις ώρες Αρχαία από πρωτότυπο και δυο ώρες Νέα Ελληνικά είναι παιδαγωγικά σωστό;», ανέφερε με αφορμή ερώτηση φιλολόγου μετά το τέλος της ομιλίας του σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα στην Καλλιθέα.

«Προφανώς είναι παρά φύσιν αυτό που συμβαίνει σήμερα, τρεις ώρες Αρχαία και δυο Νέα Ελληνικά στην Α’ Γυμνασίου», δήλωσε ο κ. Φίλης. «Άρα θα πρέπει να ξανασκεφτούμε», συνέχισε ο υπουργός Παιδείας.

Άφησε δηλαδή ανοικτό το ενδεχόμενο μείωσης ή και κατάργησης των Αρχαίων Ελληνικών από κάποιες τάξεις του Γυμνασίου. Την ίδια στιγμή που κορυφαία πανεπιστήμια του πλανήτη ιδρύουν τμήματα αρχαίας ελληνικής γραμματείας και χιλιάδες παιδιά από την Αμερική μέχρι την Κίνα μαθαίνουν για την τόσο ζωντανή γλώσσα, τα αρχαία Ελληνικά, κάποιοι θέλουν να την καταργήσουν στην Ελλάδα. Μέχρι που θα φτάσει η ανοησία τους και η αθλιότητά τους;

Επειδή στα... μαρξιστικά του βιβλία που ήταν χωμένος ο Φίλης, δεν ξέρει τίποτε για την ελληνική γλώσσα που... βιάζεται άλλωστε στη Βουλή με χαρακτηριστικό παράδειγμα τα... γαλλικά του Βούτση, ας του θυμίσουμε τι έχουν πει κορυφαίοι διανοητές.

«Τη γλώσσα μου έδωσαν Ελληνική.

Το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου»

Οδυσσέας Ελύτης

=======

Όταν ένας λαός δεν τολμά να υπερασπιστεί τη γλώσσα του, είναι έτοιμος πια για τη σκλαβιά.

Remy de Gourmont

=====

Η Ελληνική Γλώσσα έχει ομοιογένεια σαν την Γερμανική, είναι όμως πιο πλούσια από αυτήν. Έχει την σαφήνεια της Γαλλικής, έχει όμως μεγαλύτερη ακριβολογία. Είναι πιο ευλύγιστη από την Ιταλική και πολύ πιο αρμονική από την Ισπανική. Έχει δηλαδή ότι χρειάζεται για να θεωρηθεί η ωραιότερη γλώσσα της Ευρώπης.

Κάρολος Φωριέλ

ΠΗΓΗ
Δημοσίευση: Ιουνίου 03, 2016

0 Σχόλια για την ανάρτηση: "Μοναδικός στόχος τους ο εθνομηδενισμός"

Όποιος πιστεύει ότι θίγεται από κάποια ανάρτηση ή θέλει να απαντήσει αρκεί ένα απλό mail στο parakato.blog@gmail.com να μας στείλει την άποψή του για δημοσίευση ή επανόρθωση. Οι αναρτήσεις αφορούν αποκλειστικά πρόσωπα και καταστάσεις με δημόσιο χαρακτήρα και δεν αναφέρονται στην προσωπική ζωή κανενός που σεβόμαστε απολύτως. Δεν έχουμε προηγούμενα με κανέναν, δεν κρατάμε επόμενα για κανέναν.

Τα θέματα των αναρτήσεων δεν εκφράζουν απαραίτητα και τις απόψεις των διαχειριστών και των συντακτών του ιστολογίου μας. Τα σχόλια εκφράζουν τις απόψεις των σχολιαστών και μόνο αυτών.

Σχόλια που περιέχουν ύβρεις ή απρεπείς χαρακτηρισμούς διαγράφονται κατά τον έλεγχο από την ομάδα διαχείρισης. Ευχαριστούμε.

 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ Copyright © 2010 | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Converted by: Parakato administrator